۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۲۶۳۱
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت تبلیغی 150 طلبه حوزه علمیه کمالیه در خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به تحصیل 150 طلبه در سطح دو و سه حوزوی در این مدرسه گفت: از ظرفیت تبلیغی این طلاب در عرصه تبلیغ و هدایت جامعه استفاده می شود.
تبلیغ

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به گستردگی هجمه ها و فعالیت تبلیغی دشمن در جبهه جنگ نرم تبلیغ امری ضروری و نیاز جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه در جبهه جنگ نرم بیشترین هدف دشمن نسل جوان است، افزود: در سایه فعالیتهای تبلیغی باید جوانان را نسبت به هجمه های دشمن و آسیبهای اجتماعی آگاه ساخت که راه آن تبلیغ چهره به چهره است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد اظهار داشت: برای انجام تبلیغ مؤثر و هدفمند طلاب ما ابتدا باید از توانایی تبلیغی بالایی برخوردار بوده و با استفاده از علم روز و آگاه بودن به نیازهای جامعه بتوانند تبلیغی مؤثر داشته باشد.

وی علوم دینی و تعالیم الهی را بهترین منبأ برای پاسخگویی به شبهات جوانان و فعالیت تبلیغی اثرگذار طلاب دانست و افزود: با توجه به گستردگی فضای مجازی باید تقویت توانایی تبلیغی طلاب برای حضور در این فضاها مورد توجه قرار گیرد.

تحصیل 150 طلبه در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

حجت الاسلام حیات الغیب در ادامه از تحصیل 150 طلبه در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد و عنوان داشت: این تعداد طلبه در سطح دو و سه مشغول تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه یادآور شد: از این تعداد طلبه 30 نفر از طلاب این مدرسه در سطح سه دروس دینی و حوزوی را می گذرانند.

وی با اشاره به تحصیل طلاب در سطح دو و سه حوزوی خاطرنشان کرد: از ظرفیت این طلاب برای فعالیت در عرصه تبلیغ بهره مند می شویم و طلاب در عرصه های گوناگون ادارات، مدارس، دبیرستانها، مناطق شهری و روستایی مشغول فعالیت در عرصه تبلیغ هستند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به نقش اساتید در تعلیم و تربیت طلاب اشاره و اظهار داشت: اساتید با توجه به ارتباط مستقیمی که با طلاب دارند، بیشترین و مستقیم تأثیر را بر تحصیل، تعلیم و تربیت اخلاقی و تهذیبی طلاب دارند.

حجت الاسلام حیات الغیب یادآور شد: 12 نفر از اساتید برجسته حوزه در امر تعلیم و تربیت طلاب لرستان در مدرسع علمیه کمالیه خرم آباد مشغول فعالیت هستند./9459/302/ب3

ارسال نظرات