۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۶۸۷
استاد حوزه و دانشگاه:

حماسه نهم دی تجلی ارادت ملت ایران نسبت به ارزش های انقلاب است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حماسه نهم دی تجلی ارادت ملت ایران نسبت به ارزش های انقلاب است که توانستند حضوری اثربخش و ماندگار را در روز این بزرگ رقم زنند.
 رییس اوقاف لاریجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام رمضان شجاعی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهر گزنک از توابع بخش لاریجان برگزار شد، اظهار داشت: حماسه نهم دی بسیار ارزشمند و گرانقدر است که باید در راستای پاسداشت آن به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان خاطرنشان کرد: مردم ما در روز نهم دی تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داشتند و نشان دادند همواره در مسیر ولایت حضور دارند.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی جلوه ای از ولایت مداری ملت ایران است که حضور ارزشمند آنان توطئه ها و ترفندهای ایادی استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را حنثی کرده است.

حجت الاسلام شجاعی بیان داشت: حماسه نهم دی تجلی ارادت ملت ایران نسبت به ارزش های انقلاب است که توانستند حضوری اثربخش و ماندگار را در روز این بزرگ رقم زنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حماسه نهم دی خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی شده است، گفت: مردم ما با حضور با بصیرت خود تمام معادلات ایادی استکباری و دشمنان را بر هم زدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه های مورد نیاز انقلاب حضوری ارزنده و شایسته در صحنه دارد که این امر نشانگر بصیرت محوری و زمان شناسی این ملت است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در راستای بصیرت محوری کوشا بوده و این امر مهم و اساسی را سرلوحه امور و فعالیت های خود قرار دهیم که می تواند برکات والایی همراه داشته باشد.

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: بصیرت محوری زمینه ساز خنثی شدن حربه های شوم نظام اسلامی شده و تمام نقشه های پلید آنان را نقش برآب می کند که باید به این امر توجه ویژه ای صورت گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: جامعه امروز نیازمند دقت، هوشیاری و بصیرت است تا بتوانند توطئه های ایادی استکباری و فتنه های آنان را به بهترین نحو ممکن تشخیص دهد.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان خاطرنشان کرد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه زمینه ساز پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی ادامه داد: ضرورت دارد همواره رهنمودها و تدابیر ارزشمند و متعالی مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که می تواند دستاوردهای و برکات والایی برای نظام اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام شجاعی با بیان این که تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن هجمه های دشمنان می شود، گفت: امروز اقتدار و عظمت نظام اسلامی را مدیون مقام معظم رهبری هستیم که ضرورت دارد قدردان این وجود نورانی باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان تصریح کرد: تبیین و بازخوانی حماسه های ارزشمندی مانند نهم دی امری اساسی و گرانقدر است که باید در این عرصه کوشا بوده و تلاش های والایی صورت دهیم.

گفتنی است، حماسه نهم دی یکی از ماندگارترین حماسه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ضرورت دارد پاسداشت و ترویج آن همواره وجود داشته و عزم جدی در این مسیر صورت گیرد./1314/202/ب2

ارسال نظرات