۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۱۶۸
امام جمعه بابل:

بصیرت داروی شفابخش فتنه ها است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بصیرت را داروی حیات بخش و نسخه اصلی مقابله با فتنه عنوان کرد و گفت: حماسه الهی نهم دی انصافا مهم ترین درمان بر درد به وجود آمده در فتننه 88 بود و این یوم الله همواره باید به بهترین نحو گرامی داشته شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی امام جمعه بابل امشب در جمع فعالان و نخبگان فرهنگی و سیاسی شهرستان بابل در مسجد خاتم الانبیا(ص) با گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، گفت: فتنه 88 برخلاف ادعای برخی که هنوز آن را یک طراحی پیچیده نمی دانند، یک طرح ریزی عملیاتی در اتاق فکر مشترک سازمان های جاسوسی غربی و برخی از همدستان آنها در داخل کشور بود.

وی با بیان این مطلب که بستر فتنه از ماه ها قبل چیده شده بود، اظهار داشت: مسائل انتخابات سال 88 زمینه و رمز آغاز فتنه بود تا پیچیده ترین و گسترده ترین فتنه بعد از انقلاب برای سرنگونی نظام اسلامی اجرا شود.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با اشاره به هتک حرمت فتنه گران به ارزشهای اسلامی و ملی، افزود: فتنه گران با اهانت به مقدسات حتی به مقدس ترین مساله در کشور که مورد احترام مسلمانان و غیر مسلمانان یعنی روز عاشورا است، بزرگترین ننگ را برای خود در تاریخ ثبت کردند.

وی ضمن بیان اینکه سران فتنه عناصری بدبخت بودند که عاقبت خود را با تقابل با نظام اسلامی تباه ساختند، اظهار داشت: به رغم تذکرات متعدد و جدی مقام معظم رهبری و تلاشهای بسیاری از چهره های دلسوز نظام سران فتنه با لجاجت و عناد بزرگترین ظلم را در حق انقلاب، نظام اسلامی و ارزشها انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی عنوان تقلب را در انتخابات یک رمز و شروع فتنه برای سرنگونی نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه عنوان و تصریح کرد: لجاجت و سماجت و عدم تمکین در برابر قانون موجب خسران سران فتنه هم در دنیا و هم در آخرت شد.

وی با اشاره به مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری در مهار جریان فتنه و روشن کردن فضای جامعه، گفت: خداوند به برکت هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و بصیرت بالای ملت ایران جریان فتنه را با تجلی حماسه 9 دی فرونشاند و روزی با برکت را با حضور میلیونی و بی سابقه ملت ایران رقم زد.

امام جمعه بابل مدیریت توام با رفق مقام معظم رهبری را در مقابله با فتنه مورد توجه قرار داد و افزود: مقام معظم رهبری با سعه صدر و مدیریتی بی نظیر افرادی که از جمله در کابینه دولت فعلی هستند را به حضور پذیرفت و به ادله های آنها درباره شبهات آنان در خصوص صحت انتخابات، صبور و پرتحمل گوش کردند.

وی تصریح کرد: اگر حلم، بردباری و بصیرت بالای مقام معظم رهبری نبود، جریان پیچیده فتنه به اهداف خود می رسید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در تعریف و تشریح واژه فتنه، گفت: فتنه برای ایجاد شبهه و عدم تشخیص حق از باطل راه اندازی می شود تا افراد فریب خورده به عنوان پیام نظام دشمن اهداف او را دنبال کنند.

وی بصیرت را داروی حیات بخش و نسخه اصلی مقابله با فتنه عنوان کرد و اظهار داشت: حماسه الهی نهم دی ماه انصافا مهم ترین درمان بر درد به وجود آمده در فتننه 88 بود و این یوم الله همواره باید به بهترین نحو گرامی داشته شود.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با اشاره به عمق پیوند قلبی و عملی مردم با ولایت، اذعان کرد: صلابت و قدرت حضور پرشور و با بصیرت مردم در حماسه 9 دی در سراسر کشور، موجب پاک شدن خیابان های سراسر کشور از لوث وجود فتنه گران وابسته به دشمن شد.

وی ادامه داد: تا وقتی بصیرت و ایمان انقلابی در کنار پیوند عمیق مردم با ولایت در کشور ما وجود دارد، به انقلاب ما هیچ آسیبی نخواهد رسید./202/1313/ب1

ارسال نظرات