۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۶۷۱۳۶
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

دشمنان هرگز راضی به عزت و شوکت ایران اسلامی نیستند

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه نتیجه برجام سر میز مذاکره قرار نگرفتن با دشمنان مسلم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دولتمردان ما باید از تاریخ عبرت بگیرند و بدانند که دشمنان هرگز راضی به عزت و شوکت ایران نیستند و در اردوی دشمن قرار نگیرند و اجازه ندهند دشمن برای ما تصمیم گیری کند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به تحریمات 10 ساله و نقض برجام اشاره کرد و گفت: شورایی برای بررسی و نظارت بر برجام تشکیل شده است که موضوعات برجام را تحلیل و بررسی می‌کند.

وی در ادامه افزود: ایران باید در برابر نقض پیمان آمریکایی ها مقابله به مثل کند و بررسی کنند که آنها تا چه اندازه برجام را نقض کرده‌اند، ایران هم به همان اندازه از تعهدات خود عقب نشینی کند.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین با بیان اینکه دولتمردان دشمن شناس نبودند، خاطرنشان کرد: در بسیاری از آیات قرآن مبارزه با استکبار سفارش شده است، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هم بارها آمریکا را شیطان و مستکبر معرفی کرده‌اند اما دولتمردان ما دشمن شناس و با بصیرت نبودند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تعطیلی مراکز هسته‌ای اراک، تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای ما ضرر کردیم و پیشرفتهای هسته‌ای که دانشمندان سالها زحمت کشیده بودند به تعویق افتاد، دشمن سیلی محکمی به دولتمردان ما زد و آنها باید پاسخ این سیلی را بدهند.

این کارشناس حوزوی با بیان اینکه فرقی بین دو حزب دموکرات و جمهوریخواه وجود ندارد، اظهار کرد: رییس جمهور منتخب آمریکا بارها اعلام کرد که با ایران مشکل دارد و این نشان می‌دهد که جمهوری خواهان بدتر از دموکراتها هستند و جمهوری اسلامی ایران نباید به هر دو حزب اعتماد کند.

حجت الاسلام عباسی دانشمندان را برگ برنده جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: ایران باید به داشته‌های خود تکیه و به دانشمندان خود بها دهد و آنها را از مراکز هسته‌ای بیرون نکند و هرگز دست یاری به سمت دشمنان اسلام دراز نکند.

وی با بیان اینکه نتیجه برجام سر میز مذاکره ننشستن با دشمنان مسلم جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: آمریکاییها، یزیدیان زمان هستند و دولتمردان ما باید از تاریخ عبرت بگیرند و بدانند که دشمنان هرگز راضی به عزت و شوکت ایران نیستند و در اردوی دشمن قرار نگیرند و اجازه ندهند دشمن برای ما تصمیم گیری کند.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در پایان گفت: آمریکاییها خونریز و مستکبر هستند و خون انسانهای بی گناهی را در لبنان، سوریه و عراق بر زمین ریختند و داعش را به وجود آوردند و دولتمردان ما نباید به این مستکبر خونخوار اعتماد کنند./955/302/ب2

ارسال نظرات