۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۶۵۵۹۹

تاکید معاون شیخ الازهر بر دفاع علمای اسلام از جوانان در برابر اندیشه‎های انحرافی

معاون شیخ الازهر بر ضرورت مقابله با افکار دشمنان تاکید کرد و بیان داشت که علمای الازهر از جوانان در برابر حمله‎های فکری دشمنان دفاع می‎کنند.
عباس شومان معاون الازهر

به گزارش خبرگزاری رسا، عباس شومان، معاون شیخ الازهر امروز طی همایشی که تحت عنوان «رسانه‎ها، جوانان و گفتمان دینی هدفمند» در قاهره برگزار شد، صدور فتوا از سوی افراد غیر متخصص را تاسف بار خواند و گفت: این گونه فتواها با هدف تحریک و جهت دهی به افکار جوانان صورت می‎گیرد.

وی حمایت از جوانان را یکی از وظایف مهم الازهر دانست و تصریح کرد: علمای الازهر نقش تاثیرگذاری در دفاع از جوانان در برابر حمله‎های فکری جریان‎های تروریستی و افراطی دارند. دشمنان با استفاده انبوه و گسترده از شبکه‎های اجتماعی و رسانه‎ها درپی منحرف کردن جوانان هستند.

عباس شومان افزود: الازهر با برگزاری همایش و کنفرانس‎های متنوع در خارج از قاهره درصدد پاسخگویی و مقابله با اندیشه‎های منحرف دشمنان است.

وی با بیان اینکه الازهر از هر گونه گفت‎وگو بین ادیان استقبال می‎کند، اظهار داشت: همایش‎ و نشست‎هایی که الازهر بر‎گزار می‎کند فقط مختص به علما و طلاب این دانشگاه نیست و همه می توانند در آنها شرکت کنند./994/ب903/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات