۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۶۴۹۴۷

مقتدا صدر خواستار بازسازی قبرستان بقیع شد

رهبر جریان صدر عراق بر ضرورت بازسازی قبرستان بقیع و محافظت از قبر نبی اکرم(ع) تاکید کرد.
مقتدا صدر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از القدس العربی، حجت الاسلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق امروز طی پیامی خواستار بازسازی قبرستان بقیع شد و اظهار داشت: مسؤولان عربستان باید از قبر رسول اکرم (ص) در برابر افکار و اندیشه‎های وهابیت محافظت کنند.

وی افزود: ما آماده هر گونه همکاری برای محافظت از مرقد مطهر پیامبر اعظم (ص) و بازسازی قبور اهل بیت (ص) در قبرستان بقیع هستیم.

رهبر جریان صدر پیشاپیش ولادت نبی اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت را به مسلمانان تبریک و تهنیت گفت و بیان داشت: گفت‎وگوی آزاد بین علما و مذاهب مختلف تنها راه دستیابی به وحدت اسلامی و آزادی جهان اسلام از اندیشه‎های افراطی و حفظ اسلام اصیل محمدی (ص) است.

وی تاکید کرد: محافظت از اماکن مقدس در شهرهای نظیر کربلا، نجف و الأعظمية مایه افتخار انسان در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام صدر از حکومت آل‎سعود برای خروج ارتش این کشور از یمن و بحرین دعوت کرد و خاطرنشان ساخت: عربستان به جای حمله به مردم یمن و بحرین ارتش خود را برای آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی به فلسطین ببرد و ما نیز با وجود مشکلات مختلف در این زمینه نیز آماده همکاری هستیم.

وی خواستار محافظت از مسجد راس الحسین در مصر شد و اظهار داشت: حکومت مصر و الازهر باید از مسجد راس الحسین(ع) حمایت و درب‎های آن را بر روی زائران باز کنند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات