۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۶۴۵۵۱
مدیر حج و زیارت خوزستان:

تشییع پیکر شهدای انفجار حله بیعت دوباره با امام حسین است

مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به این که تعداد شهدای انفجار تروریستی حله افزایش خواهد یافت، گفت: حضور در تشییع پیکر این شهدا بیعت دوباره با امام حسین(ع) است.
حویزاوی، حج و زیارت

ناصر حویزاوی، مدیر حج و زیارت خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت رحلت رسول خدا(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(علیهم السلام) و نیز شهادت تعداد زیادی از زائران خوزستانی در انفجار تروریستی حله، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردان و زنان و مسؤولان استانی در تشییع شهدای انفجار تروریستی نشان از وفاداری مردم این استان به امام حسین(ع) دارد.

مدیر حج و زیارت خوزستان با بیان این که شهدای بی گناه پرچم محبت و عشق اهل بیت(ع) را در اربعین حسینی به دست داشتند، اظهار داشت: این جنایت وحشیانه از سوی استکبار و علیه فرزندان کشورمان صورت گرفت و تشییع پیکر این شهیدان بیعت دوباره با اباعبدالله (ع) است.

این مقام مسؤول به تشییع پیکر ۳۷ شهید اشاره و ابراز داشت: ۳۱ شهید از بانوان و ۶ شهید از آقایان هستند که تاکنون این تعداد مشخص شده است و احتمال افزایش آنها وجود دارد.

حویزاوی خاطرنشان کرد: ۲۱ شهید از اهواز، پنج شهید از حمیدیه، دو شهید از شادگان و یک شهید از سوسنگرد هستند.

وی با اشاره به این که براساس گفته های فرماندار تعداد شهدا حدود ۵۲ نفر است، اظهار داشت: مردم خوزستان وفادار و خادمان امام حسین(ع) هستند و با حضور خود در این تشییع چنین مطلبی را ثابت می کنند./303/9456/ب1

ارسال نظرات