۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۴۶۳۹۷۲
دارالافتای مصر:

همه ادیان الهی از جنایت‎های داعش بیزار هستند

مرکز اسلام هراسی دارالافتای مصر ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مرکز پلیس این کشور اظهار داشت که همه ادیان الهی از جنایت‎های داعش بیزار هستند.
دار الافتای مصر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل الفجر، مرکز اسلام هراسی دارالافتای مصر طی پیامی حمله تروریستی به مرکز ایست بازرسی ارتش در صحرای سینا را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: همه دولت‎های جهان باید برای مبارزه با جریان‎های تروریستی و افراطی متحد شوند و اجازه خرابکاری و جنایت در کشورهای مختلف را ندهند.

مرکز اسلام هراسی دار الافتا تصریح کرد: همه ادیان الهی جنایت‎های تروریست‎ها مانند کشتار انسان‎های بی‎گناه و آتش سوزی را محکوم می‎کنند.

در این پیام نوشته شده است: داعش و سایر جریان‎های تروریستی در کشورهای مختلف جنگ به راه انداخته‎اند که تنها راه حل مقابله با جنایت‎هایشان حفظ اتحاد جهانی و تحمیل شکست‎های مختلف به آن‎هاست.

گفتنی است که روز گذشته یک خودرو بمب‎گذاری شده در نزدیکی مرکز ایست بازرسی ارتش در صحرای سیناء منفجر شد. به دنبال وقوع این انفجار در شمال صحرای سیناء ۱۱ نظامی مصری کشته شدند.

گروه تروریستی موسوم به «ولایت سیناء» که پیشتر با داعش بیعت کرده بود، مسؤولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات