۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۶۳۶۶۹
همزمان با ایام پایانی ماه صفر؛

انتشار کتاب «فرهنگ میزبانی و آداب زیارت » ویژه مبلغان در مشهد

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر کتاب « فرهنگ میزبانی و آداب زیارت » ویژه مبلغان تولید و منتشر شد.
کتاب «فرهنگ میزبانی و آداب زیارت »

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین مهدوی پارسا با بیان این مطلب گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر کتاب « فرهنگ میزبانی و آداب زیارت » ویژه مبلغان و مدیران کاروان های زیارتی به همت واحد پژوهش و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تهیه و چاپ شد.
 

وی افزود: بیان موضوعاتی همچون آداب زیارت، برکات دنیوی و اجتماعی و اخروی زیارت، خرافات و شبهات، سیره رضوی، معرفی زیارتگاه های اطراف مشهد، فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام در کتب اهل سنّت بخشی از مطالبی است که در کتاب فرهنگ میزبانی و آداب زیارت به آن پرداخته شده است.
 

حجت‌الاسلام مهدوی پارسا گفت: مفهوم و حقیقت زیارت، فضائل و آثار زیارت امام رضا علیه السلام، شروط قبولی زیارت، بایدها و نبایدهای زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ مجاورت، بایسته های یک مبلّغ و مدیر کاروان از جمله سرفصل های این کتاب است.
 

وی تصریح کرد: کتاب « فرهنگ میزبانی و آداب زیارت » ویژه مبلغان با بهره گیری از آیات و روایات و سیره علما، تهیه شد.
 

مهدوی گفت: چاپ اول این کتاب با شمارگان 1000 با هدف معرفی فرهنگ میزبانی و آداب زیارت چاپ و به مخاطبان ارائه می‌شود.
 

یادآوری می‌شود؛ در طول سال روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت های مختلف تولید و به زائران و مجاوران ارائه می‌کند./1325/د102/ق

ارسال نظرات