۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۶۳۶۲۷
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:

اشرافی گری از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان جایگزین ارزشهای طاغوتی به جای ارزشهای اسلامی را از اهداف دشمن خواند و گفت: ترویج خوی اشرافی گری از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، ظهر امروز در نخستین همایش مبارزه با فساد و اشرافی گری که در دانشگاه علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، گفت: اقتصاد هدفی برای تکاثر ثروت و سودجویی نیست بلکه به عنوان وسیله ای برای رفع نیازهای انسان در جریان رشد و تکامل است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: در این راستا باید صیانت از تولید کنندگان و کسانی که از راه کار و تلاش اقتصادی هستند صورت گیرد.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ترویج گفتمان عدالت خواهی است

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خوی اشرافی گری را از موانع اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد باید گفتمان عدالت خواهی ترویج شود.

وی با تأکید بر ضرورت اینکه  گفتار، رفتار، زندگی و تعالیم مسؤولان در جامعه باید ضد اشرافی گری باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت مبارزه با فساد و اشرافی گری در جامعه باید به افراد سالم و امانتدار واگذار شود.

کشکولی در ادامه راه های مبارزه با فساد و اشرافی گری در جامعه را احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سایه تقویت نظارت همگانی و تقویت روحیه انقلابی گری عنوان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت پایبندی به ارزشها و آرمانهای انقلابی و اسلامی در راستای مبارزه با اشرافی گری اظهار داشت: از ظرفیت بسیج در این راستا می توان به خوبی بهره مند شد.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عدالت خواهی و برپایی قسط را از رسالت مهم پیامبران عنوان کرد و گفت: باید با ترویج ارزشهای جامعه اسلامی و و کم کردن فاصله طبقاتی با خوی اشرافی گری مقابله کرد.

وی رواج اشرافی گری را از توطئه های دشمن خواند و اظهار داشت: با ترویج و تبیین ارزشها باید به مقابله با توطئه های دشمن پرداخت./202/9451/ب1

ارسال نظرات