۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۶۳۱۳۵

بررسی جایگاه حضرت عیسی در اسلام در دانشگاه «لوئیزیانا»

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «لوئیزیانا» در ایالت لوئیزیانا در آمریکا میزبان نشستی تحت عنوان «حضرت مسیح(ع) در اسلام» بود.
حضرت مسیح


به گزارش خبرگزاری رسا،نشستی تحت عنوان «حضرت مسیح(ع) در اسلام» دیروز سه‌شنبه، ۲ آذر از سوی انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «لوئیزیانا» در ایالت لوئیزیانا در آمریکا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «لوئیزیانا» با اهدای دفترچه یادداشت، خودکار و پیراهن با نشان این انجمن، از شرکت‌کنندگان غیرمسلمان استقبال کردند و قبل از شروع نشست، از شرکت‌کنندگان آزمون کوتاهی در مورد اطلاعات آن‌ها از قرآن کریم و انجیل به عمل آمد.

خلیل محمد، یکی از سخنرانان با بیان اینکه هدف این نشست آگاهی‌بخشی است نه تطبیق، گفت: هدف از این نشست افزایش اطلاعات و به چالش کشیدن افکار ما و به اشتراک گذاشتن دانسته‌هایمان برای شناخت یکدیگر است.

وی گفت: طبق قرآن کریم، حضرت عیسی(ع) یک پیامبر بزرگ در مجموعه پیامبران است اما برخلاف گفته انجیل، پسر خدا نیست.

محمد افزود: معجزات حضرت عیسی(ع) و به صلیب کشیده شدن فردی شبیه او و نه خودش در قرآن بیان شده است و در واقع وی به صلیب کشیده نشد بلکه از جانب خداوند عروج کرد.

رشید المستنیر، رییس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه لوئیزیانا نیز گفت: این نشست تلاش دارد تا غیرمسلمانان را در مورد عقاید اسلامی آگاه سازد./982/ب102/د

 

 

 

ارسال نظرات