۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۶۱۴۳۸
سردار فضلی:

مدافعان حرم فراتر از شهدای دفاع مقدس گام بر می‌دارند

فضلی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که فراتر از شهدای دفاع مقدس گام برمی‌دارند، گفت: شهدای مدافع حرم فراتر از فرزندان امام راحل گام برمی‌دارند و مروج فرهنگ مقاومت هستند.
علی فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در مراسم اربعین شهید مدافع حرم پاسدار سجاد زیرجدی‌سهراب که به همت بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری در مسجد مرتضی علی جوانمرد برگزار شد، گفت: اربعین این شهید بزرگوار مقارن با اربعین سرور سالار شهیدان امام حسین(ع) است.

وی افزود: پیوند این شهادت با الگو گرفتن از سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع) بی حکمت نیست رزق و روزی حلال سبب پرورش چنین فرزند شجاع و برومند است که در راستای دفاع از دین خدا و پرچم رسول خدا(ص) از جان می‌گذرد.

فضلی گفت: امام حسین(ع) کشتی نجات و بهترین الگو برای همگان به شمار می‌رود و شهدا با اقتدا به ایشان و بصیرت و شناختی که به زمان خویش کسب کرده‌اند پا به عرصه جهاد فی سبیل الله می‌گذارند و امنیت را برای کشور ما به ارمغان می‌آوردند.

وی ادامه داد: اگر امروز این ایثار و شهادت نبود هرگز نمی‌توانستیم از وجود امنیت برای مردم صحبت کنیم، پیاده روی اربعین بزرگترین همایشی است که در جهان نظیر ندارد و این به برکت امنیتی است که در کشور عراق برقرار شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: پیاده روی اربعین موهبتی الهی به مردم مسلمان است امروز ما شاهد افزایش جمعیت نسبت سالهای گذشته و ازدحام زائران اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه هستیم.

فضلی با اشاره به زائران غیر ایرانی در سه مرز ایران، گفت: زائران پاکستانی، افغانستانی، تاجیکستان، گرجستان و.... با اشتیاقی عجیب با طی کردن مسافتی طولانی به مرزهای کشور ما می‌رسند و در آنجا مورد پذیرایی و تکریم مردم ایران قرار می‌گیرند این در حالی است که اگر ایران و عراق فاقد امنیت بود این مهم هرگز محقق نمی‌شد.

وی تصریح کرد: اگر مقاومت و شجاعت شهدای حرم نبود هرگز غربیها و داعشی‌ها اجازه نمی‌دادند اثری از حرم آل‌الله باقی بماند، آنان تا چند کیلومتری کربلا نزدیک شده‌ بودند که همین مدافعان حرم آنان را به عقب راندند و با وجود این دشمنان قسم خورده مسیر پیاده‌روی در کمال امنیت قرار دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید به اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که فراتر از دفاع مقدس گام برمی‌دارند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم فراتر از فرزندان امام راحل گام برمی‌دارند و شهدای دفاع مقدس مروج فرهنگ مقاومت است و شهدای مدافع حرم با الگو گیری از مقاومت آنان امروز به مبارزه مشغول هستند.

فضلی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند: راه قدس از کربلا می‌گذرد، گفت: امروز اگر مقاومت در منطقه شکل گرفته به سبب الگوگیری از دفاع مقدس و نگاه رفیع فرزندان امام راحل است که آن را توسعه و گسترش دادند.

وی خاطر نشان کرد: اگر الگوگیری و اطاعت شهدای مدافع حرم نبود امروز باید ما در کرمانشاه با تکفیری‌ها مبارزه می‌کردیم اگر امروز فاطمیون، حیدریون، زینبیون و حزب الله در عرصه مقاومت حضور می‌یابند و با دشمن مبارزه می‌کنند نتیجه بصیرت و هوشمندی آنان است.

فضلی با بیان اینکه مقاومت و مبارزه با داعش شیعه و سنی نمی‌شناسد، گفت: یکی از اهداف خبیثانه دشمن علیه مسلمانان اختلاف افکنی بین اقوام مختلف مسلمانان است تا بر آنان مسلط شود./201/813/ب1

ارسال نظرات