۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۵۸۸۵۹
معاون دبیرکل سازمان دانشجویان شیعه پاکستان:

هدف از شایعه برخورد موشک به مکه خشمگین کردن مسلمانان است

معاون دبیرکل سازمان دانشجویان شیعه پاکستان، تصریح کرد که هدف آل سعود از بیان شلیک موشک از سوی یمن به مکه مکرمه، خشمگین کردن مسلمانان جهان است.
علی کاظمی

به گزارش خبرگزاری رسا، علی کاظمی معاون دبیرکل سازمان دانشجویان شیعه پاکستان، دولتمردان سعودی را ننگی برای جھان اسلام دانست و شایعه پراکنی و دروغ گویی آنان را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: هدف آل سعود از بیان شلیک موشک از سوی یمن به مکه مکرمه، خشمگین کردن و برانگیختن احساسات مسلمانان جهان است.

معاون دبیرکل سازمان دانشجویان شیعه، با بیان این که وضع جھان حکایت از آخرین نفس ھای وھابیت و سران عربستان دارد، گفت: سرنوشت عربستان ھمچون سرنوشت رژیم صهیونیستی شدہ است و شاید به ھمین دلیل است که ھر دو برای بقای یکدیگر با ھم متحد شدہ اند.

کاظمی خدمت به مکه و بیت اللہ الحرام را امری مقدس دانست و تاکید کرد: دولتمردان سعودی کوچکتر از این هستند که به خادم مکه و بیت اللہ الحرام باشند. آنان از مکه سود ھنگفتی به جیب خود زدند و از این اموال در راستای تخریب وجهه اسلام، کشتار مسلمانان، ویران کردن سرزمین ھای اسلامی و خوش گذارانی خود استفادہ می کنند.

وی افزود: خادمان مکه به تسھیل زائران می پردازند نه به کشتار حجاج، اما جھان اسلام شاھد بود که سال گذشته چندین ھزار حاجی به دلیل بی توجھی آل سعود به امر حج، جان خود را از دست دادند.

معاون دبیرکل سازمان دانشجویان شیعه پاکستان با اشارہ به این که آل سعود و دولتمردان سعودی با دروغ گویی و شایعه پراکنی قصد خشمگین کردن مسلمانان جھان نسبت به انصار اللہ و مردم یمن را دارند گفت: علمای جھان اسلام باید مردم را از حقایق آگاہ سازند و آنان را بازیچه دست آل سعود نکنند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات