۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۵۸۶۷۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

۱۳ آبان روز خروش ملت ایران علیه استکبار آمریکایی است

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام و عمل نکردن به تعهداتش، گفت: آمریکا نماد استکبار و ۱۳ آبان روز خروش ملت ایران علیه استکبار آمریکایی است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور نسل جوان و دانش أموزان در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان، اظهار داشت: همه مردم به ویژه دانش آموزان در این روز با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» سیاستهای استکباری این کشور را محکوم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهید فهمیده الگوی نسل جوان و دانش آموزان است، ادامه داد: دانش آموزان و محصلان باید شهید فهمیده را الگوی خود در تحصیل و شناخت دشمن قرار دهند و با بصیرت انقلابی در روز ۱۳ آبان فریادهای ضد استکباری خود را سر دهند و نشان دهند که جوانان این مرز و بوم ادامه دهنده راه شهدا به ویژه شهید فهمیده ها هستند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به کینه آمریکایی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، تصریح کرد: کینه توزی و دشمنی آمریکا تمام شدنی نیست، آمریکا در هر کشوری و در هر منطقه ای قدم گذاشته است جز بدبختی، فساد و فتنه برای مردمان آن کشور و منطقه چیزی به ارمغان نیاورده است.

وی با اشاره به بحث مذاکره با آمریکا و برجام، عملکرد دولت آمریکا و بدعهدیهای آن را دیگر نشانه بارز دشمنی آمریکا و کینه توزی این کشور با ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با دید ژرف و شناخت کامل از ماهیت استکباری آمریکا بارها غیر قابل اعتماد بودن این کشور را گوشزد کردند و گفتند که به مذاکرات خوش بین نیستم.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه در آن جایی گه رهبر انقلاب عدم خوش بینی خود را از مذاکره بیان داشتند نباید مسؤولان سراغ مذاکره و ارتباط با آمریکا می رفتند، ابراز داشت: دشمنان بدانند که دستورات رهبر انقلاب در حقیقت خط قرمز رهبری و نظام اسلامی است و هر کس خطوط قرمز را رعایت نکند مردم بزرگ و انقلابی ایران در مقابل آنها خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: مردم ایران مدافع حقیقی و حامی ولایت فقیه هستند و مسؤولی که در خط ولایت نباشد را قبول نداشته و نخواهند داشت، هر کسی از مسؤولان نظام از خط امام و هبری خارج شود در حقیقت ارتداد از این انقلاب دارد، مردم در ۱۳ آبان نشان خواهند داد که پشتیبان ولایت فقیه هستند و از آرمانهای ضد استکباری رهبری جدا نخواهند شد.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه سعادت جامعه اسلامی در پیروی از رهنمودهای رهبری است، بیان داشت: کسانی که به دنبال فتنه و انحراف در کشور هستند اگر توبه نکنند خوار و ذلیل خواهند شد و با تداوم در مسیر و خط فتنه نشان می دهند که هنوز که هنوزه توبه نکرده و در مسیر اشتباهی حرکت می کنند.

وی با اشاره به برنامه نفوذ دشمن از رهگذر مذاکره، ادامه داد: دشمن استکباری تلاش دارد تا از رهگذر واردات علمی، فرهنگی برنامه نفوذ خود را تعمیق بخشد و فرهنگ و اعتقادات این ملت بزرگ را دستمایه انحراف قرار داده و به ضعف گرایش دهد، پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب مانع برنامه نفوذ دشمن خواهد بود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز شناخت ماهیت استکباری و دشمنی های آمریکا علیه ایران است، ادامه داد: آنچه گفته شد تنها گوشه ای از دشمنی ها و اهداف شوم استکبار آمریکایی علیه ملت ایران بود، همه با حضور در راهپیمایی استکبارشکن ۱۳ آبان باید جنایتهای آمریکا را محکوم کنند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات