۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۶۹۵۰
نماینده پارلمان لبنان:

تکفیری‎ها روی دیگر تروریست‎های صهیونیستی هستند

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد که نبرد علیه تکفیری ها در سوریه تا سرنگونی معادله آمریکا در منطقه ادامه می یابد.
محمد رعد نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، محمد رعد نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومة لبنان در مراسمی که در منطقه میفدون برگزار شد، گفت: حزب الله در جنگ علیه دشمنان در سوریه توانست دستاوردهای فراوانی در زمینه ثبات و امنیت بدست آورد و خطرهای استراتژیکی را از لبنان دور کرد.

وی افزود: جنگ در سوریه علیه تکفیری هایی که روی دیگر تروریست های صهیونیستی محسوب می شود را ادامه خواهیم داد تا معادله مورد نظر آمریکا و همپیمانان و ابزار آن سرنگون شود.

نماینده پارلمان لبنان به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت و تصریح کرد: ما در مراحل پایانی این جنگ قرار داشته و فریادهایی که این روزها از حلب شنیده می شود از شکاف بزرگی نشأت می گیرد که تروریست های تکفیری در آن گرفتار شده اند.

محمد رعد از سکوت جهانیان در قبال جنایت های رخ داده در سایر کشورها انتقاد کرد و بیان داشت: چرا این فریادها درباره یمن و کشتارهای این کشور شنیده نمی شود و چرا هیچ کس درباره تجاوز به حقوق بشر حتی در کشورهای غربی نیز فریاد نمی زند؟

وی ادامه داد که همه این مسائل در چارچوب یک برنامه از پیش طراحی شده است ولی اعتراض ها در حلب به این دلیل است که تحولات در این منطقه به سوی تغییر معادلات گام برمی دارد.

نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که پیروزی بر تکفیری های تروریستی و تروریست های صهیونیستی به فضل الهی محقق خواهد شد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات