۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۵۶۷۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سازمان تبلیغات اسلامی نهادی ولایی و انقلابی است

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی دارای ظرفیتهای بسیاری در صیانت از انقلاب و خط ولایت فقیه است، گفت: این ارگان بعد از تاسیس در نظام اسلامی در دفاع از ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرده است.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ظهر امروز در دیدار مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیتهای عظیم سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج و تبلیغ دین اسلام، اظهار داشت: سازمان تبلیغات نقش بسزایی را در ترقی معنوی جامعه دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی دارای ظرفیتهای بسیاری در صیانت از انقلاب و خط ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: این ارگان بعد از تأسیس در نظام اسلامی در دفاع از ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرده است، امروز نیز این نقش می تواند پررنگ تر و قابل توجه تر شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به قرارگیری ملت ایران در برهه ای حساس و سرنوشت ساز از تاریخ، ادامه داد:  امروز در مرحله بسیار حساس و سختی از دفاع در برابر دشمن قرار داریم، در این شرایط دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم است، دشمنان به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید با بکارگیری ابزارها و تجهیزات خود با حربه دشمنان مقابله کنیم، تصریح کرد: دشمن امروز با تمام قوا و ابزارهای خود به عرصه نبرد با دین و نظام اسلامی آمده است و از هیچ تلاشی فروگذار نیست، در شرایط امروز که در برابر چنین هجمه ای قرار داریم دفاع نیز باید گسترده و قدرتمند باشد.

حجت الاسلام کاملی فر ابراز داشت: برای مقابله مناسب با دشمنان باید جبهه فرهنگی شکل گیرد که جوابگوی این میزان از هجمه های دشمن باشد، نهادهای فرهنگی باید با تعامل و استفاده از ظرفیتهای خود با هم‌افزایی در راستای تحقق جبهه فرهنگی گام بردارند و دشمن را مأیوس کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تقویت روحیه انقلابی، گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلاب یک وظیفه است، تفکر و تصمیم انقلابی را باید در جامعه حفظ و گسترش دهیم، بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی باید در راستای این مقوله مهم گام بردارد و از تمام ظرفیتهای فرهنگی و دینی در برابر دشمنان بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا را با بیان اینکه نوک تیز حملات ضد فرهنگی دشمن به سمت جوانان و آینده سازان کشور است، ادامه داد: باید با برنامه های فرهنگی و متناسب دینی در برابر برنامه نفوذ اعتقادی دشمن در میان مردم به ویژه جوانان ایستاد و دشمن را بار دیگر در این عرصه نیز از میان برداشت.

وی با اشاره به تلاش دشمن در تخریب جایگاه ولایت فقیه و رهبری انقلاب در میان مردم و جوانان، تصریح کرد: در این شرایط سازمان تبلیغات اسلامی که یک نهاد ولایی و حامی ولایت است  دارای وظیفه ای حساس و مهم است./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات