۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۵۶۲۲۶
امام جمعه آبیک:

ولایتمداری و هوشیاری مردم توطئه‌های دشمن را خنثی می کند

امام جمعه آبیک با اشاره به اهمیت این نکته که ولایتمداری و هوشیاری مردم توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد، گفت: هوشیاری، دشمن شناسی و ولایتمداری مردم توطئه‌ها را خنثی کرده است و ملت ایران بدانند توطئه‌ها تمام نشده و فتنه گران تصمیم دارند در انتخابات ۹۶ فتنه بیافرینند.
ولایتمداری

حجت ‌الاسلام سید ابوتراب موسوی، امام جمعه آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت فتنه فتنه گران، گفت: متأسفانه عده‌ای می‌خواهند کدورت زدایی کنند و فتنه را تا حد یک کدورت پایین بیاورند بعضی از فتنه گران حتی طلبکار شده‌اند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: اگر رأفت اسلامی شامل حال آنها نمی‌شد باید به جرم خیانت به ملت محاکمه می‌شدند و ۹ دی روز خنثی سازی توطئه‌ها است.

این استاد حوزوی ابراز کرد: در مدت ۸ ماه فتنه آتش افروزی، تخریب مساجد، پاره کردن عکس امام خمینی(ره)، شعارهای ضد فلسطین و مقاومت، روزه خواری علنی، حمله به مردم بی‌دفاع، حمله به اموال عمومی، حمله به عزاداران حسینی از سوی دشمنان نظام انجام شده است.

دشمنان، نظام را تا لبه پرتگاه برده‌اند

وی اضافه کرد: دشمنان، نظام را تا لبه پرتگاه برده‌اند و این همه خیانت را نمی‌شود به بی‌بصیرتی نسبت داد بلکه با غرض ورزی و خیانت انجام شده است.

این استاد دینی بیان کرد: هوشیاری و دشمن شناسی و ولایتمداری مردم توطئه‌ها را خنثی کرده است و ملت ایران بدانند توطئه‌ها تمام نشده و فتنه گران تصمیم دارند در انتخابات ۹۶ فتنه بیافرینند.

وی اضافه کرد: البته از دولتی که مشاور رییس‌جمهور آن می‌گوید ایرانی فقط می‌تواند آبگوشت و قرمه‌سبزی درست کند، بیش از این انتظار نیست.

این استاد مذهبی اظهار کرد: سیاست‌های ضد و نقیض دولت موجب ایجاد بحران اقتصادی شده است و دولت می‌خواهد از مذاکرات هسته‌ای جو روانی ایجاد کند تا وضع اقتصادی خوب شود ولی با بدعهدی آمریکا و برداشته نشدن تحریم‌ها عملاً شکست خورده‌اند.

وی ادامه داد: مسؤولان بدانند هر چه واردات کالاهای مصرفی بیشتر شود به همان اندازه تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری را به همراه خواهد شد.

این استاد حوزوی یادآور شد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که آمریکا قابل اعتماد نیست ولی بعضی در باطن نمی‌خواهند بفهمند دست دوستی به طرفش دراز می‌کنند و او را دوستی دلسوز می‌دانند.

آمریکا شیطان بزرگ است

وی در ادامه اظهار داشت: ما بارها چه قبل انقلاب و چه بعد انقلاب و در قضیه برجام بی سر انجام و دیدیم که آمریکا دشمن خون‌خوار این مملکت قابل اعتماد نیست، ولی چه کنیم که عده‌ای نمی‌خواهند بفهمند با وجود بدعهدی باز دم از ارتباط می‌زنند، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است از او دوری کنید.

امام جمعه آبیک تصریح کرد: خواست رهبر و همه مردم ولایتمدار این است که اشخاص شناسایی به مردم معرفی عزل و محاکمه شرعی و قانونی شوند این هم یکی از درس‌های قیام اباعبدالله الحسین(ع) است که حق مردم را نگذارند عده‌ای اشرافگرا پایمال کنند.

وی در پایان گفت: دولت چرا در معرفی کردن و برخورد قانونی و دینی با کسانی که حقوق نجومی گرفتند تعلل و کم‌کاری می‌کند، بالغ بر۴۰۰ نفر هستند ولی اعلام می‌کنند پنج تا چهل نفر؛ فقط یک از معاونان یکی از دستگاه‌ها۲۶۰ میلیون پاداش گرفته است، این‌ها را که باید پیگیری کرد./853/302/ب2

ارسال نظرات