۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۴۵۷۴

اسلام‎ستیزان انگلیسی حجاب را از سر زن مسلمان کشیدند

زن مسلمان انگلیسی در یکی از خیابان های شلوغ پایتخت این کشور مورد حمله قرار گرفته و اسلام ستیزان حجاب را به زور از سر وی برداشتند.
بانوان مسلمان و محجبه در انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف، اسلام ستیزان انگلیسی در یکی از خیابان های شلوغ شهر لندن، پایتخت این کشور به یک بانوی مسلمان حمله کرده و حجاب وی را به زور از سرش برداشتند.

این بانوی مسلمان به همراه یک زن دیگر در خیابان High Road واقع در شمال شهر لندن در حال قدم زدن بودند که به وسیله دو مرد مورد حمله قرار گرفتند.

بن کازین، افسر ارشد پلیس انگلیس در این ارتباط گفت: در روز روشن و در وسط یک خیابان شلوغ این حمله تکان دهنده صورت گرفته است.

پلیس انگلیس هنوز کسی را در ارتباط با این حمله اسلام هراسانه دستگیر نکرده اما از مردم خواسته است که هر اطلاعاتی در این زمینه دارند به پلیس منتقل کنند.

از 23 ماه ژوئن میلادی که مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا رای مثبت دادند حملات اسلام هراسانه در سراسر این کشور افزایش چشمگیری داشته است.

از آن زمان تاکنون پلیس انگلیس بیش از 400 تن را به ظن شرکت در حملات ناشی از تنفر که اسلام هراسی را نیز در بر می گیرد دستگیر کرده است.

کمیسیون اروپایی مبارزه با نژادپرستی و تعصب روز 4 اکتبر میلادی با انتشار گزارشی نسبت به افزایش احساسات بر ضد بیگانگان و به ویژه پناهجویان ابراز نگرانی کرده بود.

در این گزارش همچنین تاکید شده بود که بیان اظهارات اسلام هراسانه بر ضد بانوان مسلمان در فضای مجازی و در سایت هایی مانند فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام به نحو قابل توجهی افزایش یافته است.

علاوه بر این، روزنامه انگلیسی تلگراف نیز روز 12 آگوست میلادی با انتشار گزارشی اعلام کرد که زنان محجبه انگلیسی در محیط کاری با تبعیض های فراوانی دست به گریبان هستند چرا که کارفرمایان ترجیح می دهند که کارمندان زن بدون حجاب را استخدام کنند./990/ب902/د

رضازاده
ارسال نظرات