۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷
کد خبر: ۴۵۳۶۶۰
یکی از روحانیان لبنان:

برخی در قبال رخدادهای حلب اشک تمساح می ریزند

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان خطاب به کسانی که برای رخدادهای حلب اشک تمساح می ریزند، گفت که برای نجات ملت سوریه به راه حل سیاسی متمسک شوند.
شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده جبهه العمل اسلامی لبنان در دیدار سفیر روسیه در بیروت، راه حل پایان بحران در سوریه را سیاسی خواند و گفت: راه حل سیاسی می تواند به سود دولت و ملت سوریه باشد و این کشور را از بحران کنونی به سوی امنیت و ثبات سوق دهد.

وی افزود: بحران سوریه به دلیل دخالت کشورهای منطقه و جهان شدیدتر شده است چرا که این کشورها با قدرت به حمایت از تروریست هایی می پردازند که هیچ حرمتی برای دین و مقدسات قائل نیستند.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد که دین اسلام سرشار از رحمت و تسامح و محبت است و از قتل و ذبح تبرئه می جوید و خیر و صلاح همه بشریت را می خواهد نه قشر خاصی از مردم.

شیخ جعید از نقش روسیه در سوریه تقدیر کرد و ادامه داد: دولت روسیه حتی به آوارگان سوری نیز توجه ویژه ای دارد و از این دولت می خواهیم به کمک های خود ادامه دهد تا مردم بدانند که روسیه علیه ملت نیست.

وی در پایان اظهار داشت: کسانی که برای حلب اشک تمساح می ریزند، اگر واقعا صادق هستند به راه حل سیاسی متمسک شوند تا سوریه از این بحران نجات یابد./980/ب903/د

ارسال نظرات