۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۵۲۴۵۵
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

برجام تجربه خوبی برای معتقدان به رابطه با ‌آمریکا شد

رحیم پور ازغدی گفت: عده‌ای که ازابتدای انقلاب می‌گفتند «چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟» امروز و پس از برجام همان چیزی را که ما با عقل فهمیده بودیم، در اثر تجربه فهمیده‌اند.
رحیم پور ازغدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسن رحیم‌پور ازغدی شامگاه چهارشنبه در جلسه «نقد و بررسی تئوری تضعیف توان نظامی کشور» که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه عمار در محل مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، تکنوکرات‌ها را امید امروز غرب برای مهار انقلاب اسلامی دانست و گفت: غربی‌ها امروز می‌گویند امیدمان به تکنوکرات‌های داخل ایران است چرا که ایران با پیروی از خط رهبر، 10 سال دیگر بر کل منطقه مسلط خواهد شد.

وی با بیان این که امروز به اذعان غرب، ایران در کنار امریکا، روسیه و چین، یکی از 4 قدرت تأثیرگذار جهانی است، افزود: آن‌ها شرایط امروز منطقه را که 4 رژیم سقوط کرده‌اند و رژیم صهیونیستی هم 4 شکست پی در پی را متحمل شده، ناشی از انقلاب اسلامی مردم ایران و از دست دادن بزرگ‌ترین هم‌پیمان‌شان در این منطقه می‌دانند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: زمانی‌که آمریکا هایزر را برای کودتا به ایران فرستاد، تکنوکرات‌ها می‌گفتند «هایزر آمده تا با هم مذاکره کنیم و بسازیم.» در جریان برجام هم همین اتفاق افتاد. عده‌ای که از ابتدای انقلاب می‌گفتند «چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟» امروز همان چیزی را که ما با عقل فهمیده بودیم، در اثر تجربه فهمیده‌اند./820/پ202/ج

ارسال نظرات