۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۳۴۴

مراسم اختتامیه جشنواره غدیر در نجف برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره سالانه غدیر از سوی آستان مقدس علوی در نجف اشرف برگزار شد.
مراسم اختتامیه جشنواره سالانه غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه جشنواره سالانه غدیر، با حضور حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی و جمعی از علما، نخبگان و اندیشمندان برگزار کرد.

حجت الاسلام حبل المتین ولایت امیر المومنین علی (ع) را نعمتی بر جهانیان که موجب خیر و برکت می‎شود، دانست و اظهار داشت: مسلمانان باید در شرق و غرب زمین هر ساله جشن عید غدیر را با شکوه برگزار کنند.

وی افزود: آستان مقدس علوی همه تلاش خود را برای برگزاری جشنواره سالانه غدیر به کار گرفته است تا بتواند یک برنامه و فعالیت فرهنگی مناسبی را ارائه کند.

تولیت آستان مقدس علوی، رسانه‎ها را سلاحی قوی دانست و بیان داشت: دوران کنونی، دوران انقلاب رسانه، ارتباطات و جنگ نرم است.

ایاد الجبوری، روزنامه نگار عراقی در جشنواره سالانه غدیر از مسؤولان و بخش‎های مختلف آستان مقدس علوی برای برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و گفت: هجمه بسیاری از سوی رسانه‎های معاند علیه مبادی دین اسلام آغاز شده است. دشمنان درپی ایجاد ناامنی، مخدوش کردن چهره اسلام و شعله‎ور کردن چهره اسلام هستند.

وی خواستار فعالیت مثبت رسانه‎ها در برای مبارزه با فساد شد و تصریح کرد: اصحاب رسانه با تمسک به مبادی اسلامی و ایمان راستین به دین می توانند ضربه سنگینی به تروریسم و مفسدان بزنند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات