۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۵۱۵۳۶
کارشناس مسائل مذهبی:

فاصله گرفتن از ولایت عامل شقاوت و گمراهی انسان می‌شود

حجت الاسلام چوپانی فاصله گرفتن از ولایت را موجب شقاوت انسان دانست و گفت: امروز مسأله ولایت شدیدا مورد هجمه دشمن قرار گرفته است‏، دشمنان می خواهند توسل به اهل بیت(ع) را از شیعیان بگیرند‏ و با ایجاد فرقه های ضاله و حلقه های کیهانی که همگی اسباب دست اسرائیلیها هستند سعی در خراب کردن چهره ‏اسلام و به ویژه مذهب ‏تشیع دارند.
ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدعلی چوپانی، کارشناس مسائل مذهبی، بعداز ظهر امروز در مسجد محسنیه اصفهان، گفت: مسئله غدیر فقط به  18 ذیحجه ختم نمی شود، غدیر و بحث ولایت مسأله بسیار مهمی است که باید همیشه و همه جا به آن توجه شود و به همگان منتقل شود، همانگونه که پیامبر(ص) سفارش کردند به بالاترین امر به معروف که رساندن پیام غدیر به سایران است.

وی ادامه داد: سعی کنید خطبه غدیر را برای فرزندانتان بخوانید و برای آنها تفسیر کنید، جریانات غدیرخم را به صورت داستان برای کودکان و نوجوانانتان بازگو کنید، روحانیان و مبلّغان سعی کنند در ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع) بندهای پر مضامین خطبه غدیر را برای مردم بیان کنند.

کارشناس مذهبی افزود: مبادا کسی عمرش را به پایان برساند در حالیکه یک بار هم خطبه غدیر را مطالعه نکرده باشد، طبق فرمایش امیرمؤمنان(ع) بهترین کاری که ما می توانیم بکنیم این است که ولایت را به مردم بشناسانیم، مادران برای فرزندانشان داستانهای اهل بیت (ع) را بازگو کنند.

حجت الاسلام چوپانی اظهارداشت: امروز مسأله ولایت شدیدا مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، دشمنان می خواهند توسل به اهل بیت(ع) را از شیعیان بگیرند، با استدلالهای غیرمنطقی از قرآن کریم می خواهند ثابت کنند که ما نیاز به توسل نداریم و توسل را شرک به خدا می دانند.

وی در ادامه بیان داشت: با ایجاد فرقه های ضاله و انحرافی و حلقه های کیهانی که همگی اسباب دست اسرائیلیها هستند سعی در خراب کردن چهره اسلام و به ویژه مذهب ‏تشیع دارند و می خواهند فرزندان ما را از خط ولایت جدا کنند، بر همه ما مسلّم است که هر کس از ولایت فاصله بگیرد عاقبت بخیر نمی شود.‏

کارشناس مذهبی ابراز داشت: در حال حاضر هر کس که خلاف فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب حرکت کند مسیر را گم خواهد کرد و به خاک ذلت خواهد نشست، امروز خوشبختانه جوانان با بصیرت کم نیستند که به ندای رهبرشان لبیک می گویند و در دفاع از کشور و انقلاب قاطعانه می ایستند و تسلیم دشمن نمی شوند، شهدای مدافع حرم ما نمونه هایی از این انسانهای با بصیرت هستند.

حجت الاسلام چوپانی در پایان گفت: ما مرجعیت انگلیسی و دنیاپرست و غیر زاهدانه نمی خواهیم، مرجعیتی می خواهیم که مردمی، دلسوز مردم، شجاع و باتقوا باشد و در برابر تهدیدات دشمن محکم و قاطعانه بایستد و بصیرتی که امیرمؤمنان (ع) به مردم سفارش می کردند را داشته باشد./202/869/ب1

ارسال نظرات