۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۵۰۵۳۴
سخنگوی انصارالله:

واشنگتن عامل تحریم هوایی یمن است

سخنگوی رسمی انصارالله یمن گفت: واشنگتن عامل تحریم هوایی یمن است وسازمان ملل کاری را که عربستان نخواهد انجام نمی دهد.
عبدالسلام نماینده انصارالله

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی انصارالله، تصمیم عبدربه هادی رییس جمهوری مستعفی یمن در انتقال بانک مرکزی به عدن را اقدامی احمقانه وبه هدف به زانو درآوردن مردم یمن دانست.

وی تاکید کرد سازمان ملل کاری را که عربستان نخواهد انجام نمی دهد واین موضع با مخالف عربستان در صدور مجوز برای هواپیمای سازمان ملل جهت بازگشت هیات صنعا از مسقط به یمن نمودار است.

سخنگوی انصارالله هدف از این اقدام، باقی گذاردن ما در مسقط برای اعمال فشار بر ماست اما احساس ما این است که ما در میان برادران خود هستیم .

وی افزود: از وجود هیات صنعا در مسقط پایتخت عمان برای ارتباطات سیاسی ودیدار های مطبوعاتی سوء استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالسلام اعلام کرد: عبدربه منصور هادی هیچگونه مشروعیتی ندارد وحکم های آن به ویژه حکم انتقال بانک مرکزی از صنعا به عدن نیز جنبه قانونی ندارد و این حکم احمقانه وبه هدف به زانو درآوردن مردم یمن است .

عبدالسلام تاکید کرد یمنی ها نمی پذیرند اداره امورشان به دست سعودی ها باشد وپاسخ نظامی یمن به تجاوز وحشیانه عربستان طبیعی وقانونی است .

یمن از یک سال ونیم قبل تاکنون مورد تجاوز وحشیانه زمینی وهوایی عربستان قرار دارد که بر اثر آن ده هزار تن کشته وهزاران تن دیگر زخمی وآواره شده اند./847/ب102/د

ارسال نظرات