۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۴۹۴۳۲
امام جماعت مرکز اسلامی واشنگتن:

سعودی‌‌ها با دلارهای نفتی به دنبال تغییر افکار عمومی آمریکا به نفع بن‌سلمان هستند

نماز عید قربان در مرکز اسلامی واشنگتن با حضور ده‌ها نفر از مسلمانان شیعه و سنی و ایراد خطبه‌های ضد سعودی برگزار شد.
نماز عید قربان در واشنگتن

به گزارش خبرگزاری رسا، روز دوشنبه واشنگتن شاهد حضور پرشور مسلمانان شیعه و سنی در مساجد و مراکز اسلامی بود که برای شرکت در مراسم عید و برگزاری نماز عید قربان گردهم آمده بودند.

نماز عید قربان در کنار مسجد مرکز اسلامی به امامت امام محمد العاصی و حضور مسلمانان اقامه شد.

محمد العاصی در خطبه‌های این نماز گفت: "روابط نامشروع رژیم ظالم سعودی محافل عمومی آمریکا را بشدت تحت تاثیر منفی  قرار داده است. به همین دلیل اخیرا ملاقاتی بین گروه‌هایی از نمایندگان سابق کنگره، نمایندگان تلوزیون های آمریکا، روزنامه‌ها و دانشگاه ها به سرپرستی  دنیس راس  و "محمد بن سلمان" برگزار شده که در این ملاقات  این گروه ها از نظر سنجی منفی جامعه آمریکا نسبت به رژیم سعودی ابراز ناراحتی کرده و راه کار جدید ی را  جهت مثبت شدن نظر سنجی مردم آمریکا به محمد بن سلمان پیشنهاد دادند  تا با خرج کردن  دلار های نفت مسلمانان چهره بد رژیم سعودی در غرب را ترمیم کنند.

به گزارش تسنیم، امام عاصی در ادامه خطبه خود توضیحی در باره تاریخچه " برائت از مشرکین " داد و گفت: "برات  از مشرکین" در قرآن آمده است.  مفتی سعودی در خطبه خود مدعی شده که این مطلب ساخته ایرانیان است.

وی ادامه داد: برائت از مشرکین در قرآن آمده و سنت پیغمبر به شمار می‌رود. بنابراین آنها سنت رسول را پیاده می‌کنند و شما سعودی‌ها هستید که با سنت صهیونیست‌ها همراه شده‌اید./847/ب102/د

ارسال نظرات