۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۴۸۹۷۵
فرزند شهید فاجعه منا مطرح کرد؛

پشتیبانی رهبر انقلاب سبب تحویل شهدای منا/ سخنان ایشان مایه دلگرمی خانواده شهدا

حجت الاسلام مؤیدی فرزند شهید آیت الله مؤیدی با اشاره به ظلم‌ آل سعود در جهان اسلام و برخورد کینه آمیز با پیکرهای مطهر شهدای منا گفت: اگر پشتیبانی رهبر معظم انقلاب نبود، واقعاً مشخص نبود که دولتمردان ما بتوانند به این زیبایی بدن مطهر عزیزانشان به کشورشان را برگردانند.
نابودی آل سعود

حجت الاسلام محمد حسین مؤیدی فرزند شهید آیت الله مؤیدی قمی که در فاجعه منا در سال گذشته به شهادت نائل آمدند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روایت « الملک لا یبقی مع الکفر الملک لا یبقی مع الظلم» ، اظهار داشت: ما معتقد هستیم که معصومین(ع) هیچ وقت خلافی در کلامشان نیست و این روایت می‌فرماید که ملک و پادشاهی با ظلم باقی پیدا نمی‌کند، سلطنت پادشاهی با ملک با کفر باقی می‌ماند اما با ظلم باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: با توجه به این ظلم‌هایی که آل سعود لعنت الله علیهم انجام می‌دهند بچه های کوچک را می‌کشند و فرزندانی را بی پدر و مادر می‌کنند، مطمئن باشید این پادشاهی و سلطنتشان دوام نخواهد آورد و به زودی ریشه کن خواهد شد.

وظیفه کشورهای اسلامی در برابر ظلم‌های عربستان سعودی

حجت الاسلام مؤیدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به یک نکته ای را اشاره کردند و فرمودند که خیلی تأسف می‌خوریم و متأسف هستیم از این سکوت کشورهای اسلامی که چطور می‌شود، یک گربه ای یا سگی که کشته می‌شود و راحت این مدعیان دروغین حقوق بشر ادعا می‌کنند که و حقوق یک حیوانی را می‌خواهند چندین هزار هفت هشت هزار انسان با لب تشنه مظلومانه آن هم در جایی که میهمان خدا  هستند با این فجاعت کشته می‌شوند و هیچ کس صدایش در نمی‌آید، باید از این سکوت کشورهای اسلامی تأسف خورد.

فرزند شهید حادثه منا افزود: بنده به عنوان نماینده 464 تن از فرزندان شهدای منی که اگر این پشتیبانی رهبر معظم انقلاب نبود، واقعاً مشخص نبود که دولتمردان ما بتوانند به این زیبایی بدن مطهر عزیزانشان به کشورشان را برگردانند.

 حجت الاسلام مؤیدی در پایان گفت: خداوند رهبر معظم انقلاب را حفظ کند، فرمایشات، وجود، سخنان و پشتیبانی ایشان تسکینی است برای خانواده های شهدا، خیلی از عزیزانی چند روز پیش خدمت رهبر انقلاب بودند، صحبت‌های ایشان آرامش و تسکینی برای خیلی از عزیزان و خانواده های داغ دیده شهدا بود./875/ت302/س

ارسال نظرات