۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۴۷۷۷۴
جهاد اسلامی:

تجاوزات دشمن هرگز عزم و اراده اسرا را تضعیف نمی کند

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، هرگز عزم و اراده آنان را تضعیف نمی کند.
 شیخ احمد

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد مدلل از رهبران جهاد اسلامی امروز یکشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی می خواهد روحیه مبارزاتی و مقاومتی اسرای فلسطینی در زندان ها را از طریق ارتکاب تجاوزات و جنایت های وحشیانه علیه آنان تضعیف کند.

مدلل اشاره کرد که دشمن صهیونیستی در همین راستا سیاست عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به اسرا، بازدشت موقت آنان و اعمال فشارها و مجازات های سنگین بر آن ها را در پیش گرفته است.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هرگز قادر به درهم شکستن روحیه مقاومت و مبارزاتی اسرای فلسطینی نخواهد بود و اسرا به رغم تمامی تجاوزات و جنایت های دشمن همچنان ثابت و پایدار خواهند بود و مبارزات با دشمن به منظور توقف تجاوزات این رژیم علیه اسرا همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ مدلل ضمن تمجید از تجربه های جنبش اسیر فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی، به پیروزی عزم و اراده شیخ خضر عدنان و اسیر بلال کاید بر سازمان زندان های صهیونیستی اشاره کرد./982/ب102/د

 

ارسال نظرات