۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۴۷۵۷۷
عضو ارشد امل لبنان:

مسؤولان نابالغ سیاسی از انتخاب رییس جمهور جلوگیری می‎کنند

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش امل تأکید کرد که افرادی که به بلوغ سیاسی نرسیده و از بیگانگان دستور می گیرند در حال انتخاب رییس جمهور سنگ اندازی می کنند.
حجت الاسلام حسن المصری نایب رییس جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، حجت الاسلام شیخ حسن المصری نایب رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان در پیامی با اشاره به سی و هشتمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر تصریح کرد: ادامه شیوه و رویکرد امام موسی صدر بهترین روش برای دفاع از کرامت لبنان و امت های عربی و اسلامی به شمار می آید.

وی از اقدامات رییس پارلمان لبنان به نیکی یاد کرد و افزود: نبیه بری راه امام موسی صدر را ادامه داده و پروژه هایی را دنبال می کند که راه نجات ملت از بحران های کنونی هستند. ملت بحرین شایسته بهترین هستند و این مساله ای است که باید به حاکمان و سیاستمداران گوشزد شود.

این روحانی لبنانی بر لزوم انتخاب رییس جمهور تأکید کرد و اظهار داشت: سایر مسؤولان باید همانند نبیه بری برای انتخاب رییس جمهور بر اساس تصمیم داخلی و به دور از دخالت های بیگانگان تلاش کنند.

حجت الاسلام مصری ادامه داد: کسانی که به بلوغ سیاسی نرسیده و دستورهای را از بیگانگان دریافت می کنند، فرصت ها را برای انتخاب رییس جمهور از بین برده اند.

وی در پایان از وضع کنونی لبنان ابراز نگرانی کرد و خاطر نشان ساخت: چرا کشور را نمی سازیم؟ چرا ملت را از فساد و ظلم نجات نمی دهیم؟ چرا به قشرهای مختلف مردم لبنان که زیر ظلم شدید قرار دارند، رحم نمی کنیم؟./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جاسم زاده

ارسال نظرات