۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۴۷۵۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سیستم لیبرالی استکبار دینداری مردم را مورد خدشه قرار داده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سیستم لیبرالی انگلیس و استکبار مردم را به انواع و اقسام بی دینی مبتلا کرده و تعهد اصلی که بر اساس ایمان حاصل می شود از مردم سلب کرده‌ است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان، اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست کار بسیار حساسی است که در این راستا محیط بانان زیادی نیز به شهادت رسیده‌اند.

وی گفت: خسارت‌های روستائیان متأثر از حمله حیوانات وحشی است، بنابراین نباید طوری باشد که گرگ به گله‌ای حمله کند، اما چوپان جرأت دفاع از گله خود به دلیل اینکه فکر می‌کند با ضربه زدن به گرگ جریمه سنگینی را باید بپردازد نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار حفاظت از محیط زیست مقدس است، افزود:  انسان برای حفاظت از محیط زیست باید ابتدا تعهد داشته باشد و تعهد واقعی را زمانی می‌توان داشت که ایمان وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: سیستم لیبرالی انگلیس و استکبار مردم را بی دین کرده و تعهد اصلی که بر اساس ایمان است از مردم سلب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انگلیس و آمریکا اصل فساد در جوامع اسلامی هستند، ادامه داد: فرهنگ انگلیس و آمریکا در جامعه اسلامی نفوذ کرده است و بسیاری از جوانان ما متأسفانه از این فرهنگ الگو می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه موجوداتی که در محیط زیست  زندگی می‌کنند حق حیات دارند، خاطرنشان کرد: شکارچیان به علت بی وجدانی و بی دینی شکار انجام می‌دهند و این آمریکا و انگلیس سبب این بی دینی و بی وجدانی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: امروزه مردم جهان از دو موهبت بزرگ الهی یعنی طبیعت و فطرت محروم هستند.

وی با بیان اینکه هیچ فردی در فضاهای مجازی در امان نیست، گفت: فضاهای مجازی دنیا را فاسد کردند و جسم و تن ما را از طبیعت و جان و روح ما را از فطرت خالی کردند./880/202/ب2

ارسال نظرات