۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۴۵۸۸۶
مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران خبر داد:

آغاز به کار دفتر کودک و نوجوان

مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران از آغاز به کار دفتر کودک و نوجوان و دعوت به همکاری از کارشناسان، صاحب‌نظران و مولفان این عرصه خبر داد.
انتشارات جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران، مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران از آغاز به کار دفتر کودک و نوجوان و دعوت به همکاری از کارشناسان، صاحب‌نظران و مولفان این عرصه خبر داد.

دکتر محمد حسنی با اشاره به حضور پرشمار کودکان و نوجوانان در این مسجد مقدس جمکران و تاثیرگذاری فرهنگی و تربیتی این مکان مقدس بر آنان، به تشریح ضرورت برنامه‌ریزی فرهنگی برای استفاده حداکثری آن‌‌ها از این موقعیت و فرصت ناب تبلیغی پرداخت و اظهار کرد: در این راستا انتشارات کتاب جمکران دفتر کودک و نوجوان را با هدف ارتقاء کمی و کیفی آثار در این حوزه و دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و مولفان این عرصه راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دفتر توانسته طی مدت چندماه پنج اثر را روانه بازار کند، بیان کرد: نقشه جامع آثار کودک و نوجوان تهیه و در شورای محتوایی انتشارات به تصویب رسیده است که این نقشه حدود 100 موضوع کلی مورد نیاز مخاطبان مسجد مقدس جمکران را در خود جا داده است.و بر اساس آن آثار مختلف تولید خواهد شد.

مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران افزود: مخاطب مسجد جمکران فقط زائران آن نیستند و تمام علاقمندان به فرهنگ شیعه و مهدویت در طیف مخاطبان قرار دارند، چرا که این مسجد رسالتی جهانی دارد.

حسنی از تهیه و تولید بیش از 50 اثر در این حوزه تا پایان سال خبر داد و افزود: در حال تدارک برگزاری یک جایزه در حوزه کتاب کودک و نوجوان با موضوع مهدویت هستیم که به زودی فراخوان آن منتشر خواهد شد./998/د102/ق

ارسال نظرات