۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۴۵۴۰۴
مدیر حوزه های علمیه کشور:

آغاز سال تحصیلی جدید فصلی نو در شکوفایی معرفتی و معنوی طلاب است

مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی به مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل آورده است: آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه فصلی نو در شکوفایی و پیشرفت معرفتی و معنوی طلاب و همه دانش پژوهان جوان است.
آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور امروز و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسیم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه فصلی نو در شکوفایی و پیشرفت معرفتی و معنوی طلاب و همه دانش پژوهان جوان است.

این آغاز نویدبخش آینده ای روشن و پر فروغ برای حوزه های علمیه است که این آغاز مبارک و بهار علمی و معنوی را به همه طلاب، فضلا، استادان، مدیران، کارگزاران حوزه های علمیه و مدارس دینی در خطه مازندران به ویژه حوزه های علمیه سرافراز آمل قهرمان تبریک عرض می کنم.

سابقه درخشان و پیشینه پرافتخار و خیل بی شمار فیلسوفان، فقیهان و اندیشمندان آن خطه و آمل فرهنگ پرور سرمایه گرانقدر اسلام، ایران، انقلاب و حوزه های علمیه است.

آسمان این شهر و سامان لبریز از ستارگان پرفروغ است و در عصر ما وجود شریف استاد آیت الله العظمی جوادی آملی،  آیت الله العظمی حسن زاده آملی و دیگر مفاخر بزرگ مایه افتخار و سربلندی است.

از برکات چهره های ماندگار، رشد و تعالی حوزه های علمیه در آن خطه دلاور و فرهنگ پرور، طلاب، اساتید و کارگزاران حوزه های علمیه را به صیانت این میراث عظیم و آمادگی برای رسالت های سنگین و تحصیل، تهذیب، تحقیق و تربیت مجدانه فرا می خوانم.

از امام جمعه استان، اعضای شورای حوزه و مدیران حوزه های علمیه تقدیر و تشکر می کنیم.

گفتنی است، پیام مدیر حوزه های علمیه کشور از سوی حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور قرائت شد./1314/303/ب2

 

ارسال نظرات