۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۴۳۹۶۵

انتشار دويست‌‌وپنجاه‌وششمين شماره نشریه‌ «اکو او اسلام»

دويست‌‌وپنجاه‌وششمين شماره نشریه‌ «اکو او اسلام» به همت بنياد انديشه اسلامی منتشر شد.
نشریه‌ «اکو او اسلام»

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت ميلاد امام رضا (ع)، دويست‌‌وپنجاه‌وششمين شماره نشریه‌ «اکو او اسلام» به همت بنياد انديشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي منتشر شد.

در اين نشريه كه با درگيري مطالبي در خصوص زندگینامه امام رضا (ع) و هجرت ایشان از مدینه به خراسان و جریان ولایتعهدی تا شهادت این بزرگوار، منتشر شده است، نگاه تحلیلی به نقش و اثرات مدیریت فرهنگی حضرت امام رضا (ع) بر جامعه تشعیع دارد.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مقاله ديگر اين نشريه به مقایسه خلافت امام علی (ع)، امام حسین (ع) و امام رضا (ع) و دلایل رد پیشنهاد خلافت از جانب حضرت امام رضا (ع) و پذیرش خلافت از جانب امام اول شیعیان می‌پردازد.

بررسی مولفه‌های سیاسی سیره امام رضا (ع)، اصول علمی و اخلاقی مناظره‌های رضوی، بررسی دقیق کرامت و جایگاه زن در خانواده از منظر حضرت امام رضا (ع) از ديگر مطالب اين نشريه است.

آشنايي با نشريه «اکو او اسلام»

«اکو او اسلام» نشریه‌ای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به زبان انگلیسی به مدیر مسوولی حمیدرضا آزادی در قطع رحلی به چاپ می‌رسد. این مجله سابقه ای بیش از 20 سال در عرصه مطبوعات دارد و توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان سیاستمداران و اهالی رسانه و مطبوعات خارج از کشور برای خود کسب كند.

تحلیل حوادث و پدیده‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایران و جهان، معرفی جغرافیای سیاسی فرهنگی ایران و جهان، معرفی فرهنگ و تمدن بشری، معرفی اندیشه‌ها و آرای اسلامی در باب سیاست و فرهنگ از جمله اصلی ترین مباحث این مجله به شمار می‌رود./982/ب102/د

ارسال نظرات