۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۴۳۴۲۹

اختتامیه جشنواره تولید کتاب رضوی ویژه کودک و نوجوان برگزار شد

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی ویژه کودک و نوجوان به مناسبت سالروز ولادت امام رضا علیه السلام در شهرکرد برگزار شد.
جشنواره تولید کتاب رضوی ویژه کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جشنواره ملی کتاب رضوی، آیین اختتامیه «نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی ویژه کودک و نوجوان» به مناسبت سالروز ولادت امام رضا علیه السلام در تالار اندیشه فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

در این جشنواره کتاب‌هایی که به‌طور مستقیم مربوط به امام رضا علیه السلام، سیره رضوی و مسائل مرتبط با فرهنگ رضوی بودند، داوری شد.

هیأت داوران نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان، پس از بررسی 210 اثر در دو بخش کتاب‌های چاپ شده و آماده چاپ، آثار برتر را مشخص کردند.

در بخش آثار چاپ شده سه اثر و در بخش آثار آماده چاپ نیز چهار اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

جشنواره ملی تولید کتاب رضوی در بخش‌های داستان، شعر و بخش ویژه برگزار می‌شود که بخش ویژه آن شامل انتخاب یک حدیث از امام رضا علیه السلام با موضوعات مورد نیاز جامعه مبتنی بر سیره رضوی، به عنوان محتوای معرفتی در راستای سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این آئین‌، از 16 نفر از برگزیدگان کتاب‌های چاپ‌شده و در حال چاپ تجلیل و از 14 کتاب آماده چاپ رونمایی شد./998/د102/ق

ارسال نظرات