۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۴۰۱۸۶
آیت الله صفایی بوشهری:

مدیریت فرهنگی در قالب قرارگاه فرهنگی از مطالبات جدی رهبری است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب، عرصه مدیریت فرهنگی در قالب قرارگاه فرهنگی است که در آخرین دیداری که ائمه جمعه سراسر کشور با ایشان داشتند بر روی این مسئله تأکید کردند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، پیش از ظهر امروز نشست ائمه جمعه استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با موضوع قرارگاه فرهنگی نماز جمعه و عملیاتی کردن آن برگزار شد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ائمه جمعه را پرچمداران عرصه هدایت و ولایت دانست و گفت: استان بوشهر با وجود شما عزیزان به آن جایگاه در خور خود با روندی که پرشتاب در پیش گرفته، برسد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به مشکلات ائمه جمعه، افزود: ائمه جمعه یکی از اقشار پرکار و فعال جامعه هستند که کار آنها ساعت مشخصی ندارد و با دست خالی، مشکلات عدیده و پیچیده کاری بسیار زیادی دارند.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین اظهار داشت: بزرگی ائمه جمعه در استان موجب این شده که استان بوشهر یک استان واقعاً نمونه در سطح کشور باشد.

 

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به امامت جمعه، خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری، عرصه مدیریت فرهنگی در قالب قرارگاه فرهنگی است که در آخرین دیداری که ائمه جمعه سراسر کشور با ایشان داشتند بر روی این مسأله تأکید کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر استان بوشهر را نخستین استانی دانست که قرارگاه فرهنگی و مهندسی فرهنگی داشته و تأکید کرد: این قرارگاه و مهندسی فرهنگی، نیازمند دانش، مدیریت و نظارت است.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین انتصاب حجت‌الاسلام سید محمد موسوی به‌عنوان نخستین امام جمعه شهر امام حسن(ع) را به وی و مردم این شهر تبریک گفته و برای ایشان در این امر خطیر همچون دیگر ائمه جمعه آرزوی موفقیت کرد.

 

لازم به ذکر است که ابتدای این جلسه حجت الاسلام بهمنیاری رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر و همچنین ائمه جمعه و مدعوین این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند./101/833/ب1

ارسال نظرات