۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۴۳۷۰۷۲
آیت الله حیدری:

هدف از برجام به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است

نماینده مردم خوزستان در خبرگان پشت پرده برجام را به زانو در آوردن جمهوری اسلامی ایران در برابر غرب دانست و گفت: مذاکرات کشورهای غربی با جمهوری اسلامی تنها در راستای ضعف، ذلت و خواری ملت ایران است.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عدم ارتباط بحث موشکی جمهوری اسلامی با برجام خاطرنشان کرد: هیچ بندی در برجام با مسائل موشکی ارتباط ندارد و آزمایش­های­ موشکی گوناگون حق بین المللی و طبیعی جمهوری اسلامی و ارتباطی به دیگر کشورها ندارد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر کشوری حق تقویت بنیه دفاعی خود را دارد، افزود: آزمایش­های موشکی جمهوری اسلامی ایران بی ارتباط با برجام و حقوق بین الملل است و خود کشورهای محکوم کننده این آزمایش­ها بارها چنین آزمایش­هایی را انجام دادند.

 

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود پشت پرده برجام را به زانو در آوردن جمهوری اسلامی ایران در برابر غرب دانست و تصریح کرد: انرژی هسته ای و مذاکرات کشورهای 5+ 1 با جمهوری اسلامی تنها در راستای رساندن جمهوری اسلامی و ملت ایران به ضعف، ذلت و خواری است.

 

نماینده مردم خوزستان در ملس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورهای غربی در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند، اظهار داشت: ملت ایران درس عزت و پایمردی را از اسلام و اهل بیت(ع) آموخته و توجهی به این تهدید ها نخواهد داشت.

 

آیت الله حیدری سازمان ملل متحد را بی ارزش برشمرد و تصریح کرد: چنین سازمانی بخاطر مسائل مالی پس از دو روز بیانیه صادره علیه عربستان سعودی در محکومیت بمباران ملت مظلوم یمن را لغو می کند و اظهارات دبیر آن برای ملت ایران پشیزی ارزش ندارد؛ پیام ملت ایران در برابر چنین اظهاراتی مقاومت در برابر زورگویی و عدم هراس از اینگونه تهدیدها است./9456/ت302/ج1

ارسال نظرات