۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۳۵۷۳۴
آیت الله قبلان:

تکفیر و صهیونیسم دو روی یک سکه هستند

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، صهیونیست ها و تکفیری ها به عنوان دو روی یک سکه توصیف کرد.
آيت الله عبدالامير قبلان، نايب رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه امروز که در ساختمان این مجلس در بیروت برگزار شد، گفت: تروریسم تکفیری از تروریسم صهیونیستی نشأت گرفته و اهداف این رژیم را برای تفکیک جهان اسلام و عرب دنبال می کند.

 

وی افزود: تکفیری ها در حال خدمت به رژیم صهیونیستی هستند و می خواهند کشورهای اسلامی و عربی را در تنش و آشوب و تخریب غرق کنند تا امنیت و ثبات برای صهیونیست ها فراهم شود.

 

آیت الله قبلان با اشاره به عدم جنگ تکفیری ها با رژیم اشغالگر تصریح کرد: گروه های تکفیری در حالی به قتل و جنایت علیه مسلمانان و اعراب در کشورهای مختلف می پردازند که هیچگاه اشغالگران و مصالح آنها را در منطقه هدف قرار نمی دهند. این مساله نشان می دهد که اندیشه صهیونیستی و تکفیری دو روی یک سکه به نام تروریسم هستند.

 

این عالم لبنانی ادامه داد: رهبران عرب و مسلمان باید یک جبهه جهانی علیه تروریسم تشکیل دهند تا از گسترش نزاع و خونریزی در منطقه بر اساس مصالح صهیونیست ها جلوگیری کنند. آنان مسؤولیت تاریخی برای حل سیاسی خونریزی در سوریه و عراق و یمن برعهده دارند و باید فلسطین را از لوث اشغالگران پاک سازند./980/ب903/د

ارسال نظرات