۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۳۳۴۴۱
دبیرکل جنبش اهل الحق عراق:

آل‎خلیفه از خط قرمز عبور نکند

دبیرکل جنبش اهل الحق عراق به فشار آل‎خلیفه به مردم بحرین واکنش نشان داد و گفت: جریان مقاومت آماده حمایت از مردم بحرین، الاحساء و قطیف عربستان است.
حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش اهل الحق عراق، روز گذشته طی پیامی به فشار حکومت آل‎خلیفه به علما و جریان‎های مذهبی بحرین واکنش نشان داد.

 

وی راه حل سیاسی برای پایان درگیری و بحران بحرین را ناکافی دانست و تصریح کرد: اگر آل‎خلیفه خطوط قرمز را رد کند ما آماده حمایت از مردم بحرین هستیم.

 

دبیرکل جنبش اهل الحق عراق افزود: فعالیت‎های دیپلماتیک برای اعلام مظلومیت مردم بحرین به جهان لازم است اما به تنهایی کافی نیست و باید گزینه مقاومت نیز به آن اضافه شود.

 

 وی تنها راه شکست حکومت آل‎خلیفه را مقاومت دانست و اظهار داشت: تنها گزینه برای تسلیم حکومت آل‎خلیفه مقاومت است و با این راه حل می توان نظام دیکتاتوری بحرین را به زانو در آورد و ما نیز با همه توان خود از جریان مقاومت بحرین حمایت می کنیم.

 

حجت الاسلام الخزعلی برای نجات مردم استان‎های احساء و قطیف عربستان اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: بخش زیادی از گردان‎های مقاومت بر این باورند که دومین وظیفه آنها در کنار بسیج مردمی عراق، یاری و حمایت از مردم بحرین، احساء و قطیف است.

 

گفتنی است که حکومت آل‎خلیفه در چند روز گذشته فشار‎های خود را بر مردم بحرین به ویژه علمای این کشور افزایش داده و درپی بهانه‎ای جهت بازداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور است./994/ب903/د

ارسال نظرات