۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۳۲۶۷۳

حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه قرآن تهران

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیش از 50 عنوان اثر قرآنی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، با آغاز به‌کار بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم از روز هفتم ماه مبارک رمضان در محل مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه، این پژوهشگاه نیز همچون سال‌های گذشته با بیش از 50 اثر در موضوعات مختلف قرآنی در این نمایشگاه حضور دارد.

 

مجموعه پنج جلدی «معرفت قرآنی»، «جهان‌شناسی در قرآن»، «معناشناسی شناختی قرآن»، «بيولوژی نص»، «سياست و حكومت در قرآن» و «تفسیر تنزیلی (به ترتیب نزول) مبانی، اصول، قواعد و فوائد و ...» برخی از عناوین کتاب‌های عرضه شده از سوی این پژوهشگاه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

 

در این نمایشگاه همچنین «دانشنامه قرآن‌شناسی»، «دانشنامه امام علی علیه السلام» و «دانشنامه فاطمی سلام الله علیها»، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 

مقالات قرآنی منتشره در مجلات پژوهشگاه و آثار قرآنی ترجمه شده پژوهشگاه به زبان‌های خارجی، بخش دیگری از آثار ارائه شده در غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را تشکیل می‌دهند. بخش دیگری از این غرفه نیز به ارائه گزارشی از آثار قرآنی اتمام یافته و در دست اجرای پژوهشگاه اختصاص دارد.

 

غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شبستان اصلی، بخش حوزوی، ‌جنب ورودی شماره 30 تا روز پایانی برپایی نمایشگاه از ساعت 18 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» تا ٨ تیرماه برابر با ٢٢ ماه مبارک رمضان، به مدت ١٦ روز از ساعت ١٨ تا 23 و 30 دقیقه در مصلای بزرگ امام خمینی  رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

 

منبع: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

 

 

 

ارسال نظرات