۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۳۰۲۱۳
سردبیر شبکه زی سلام هند:

امام خمینی بی نظیرترین رهبر قرن بود

سردبیر شبکه اردو زبان «زی سلام هند» امام خمینی (ره) را یکی از بزرگترین و بی نظیرترین رهبران قرن معاصر دانست و تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم و با تکیه بر اسلام ،انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
اخلاق احمد عثمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، اخلاق احمد عثمانی سردبیر شبکه زی سلام هند که برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی عازم ایران بود در گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) و با تکیه بر مبانی دینی، بار دیگر، حیاتی دوباره به اسلام بخشید.
 

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست با تکیه بر مردم و با تاسی به کتاب الهی ،انقلاب را در برابر بسیاری از توطئه ها ازجمله جنگ سربلند بیرون آورد.
 

سردبیر شبکه اردو زبان «زی سلام هند» با بیان اینکه، ایران یکی از دموکراسی های موفق در منطقه است خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی برای دستیابی به منافع خود در برابر نظام مردمی ایران ایستادگی و از کشورهای دیکتاتوری حمایت می کنند.
 

وی با اشاره به پیشرفت های علمی و فرهنگی ایران در بعد از انقلاب اظهار کرد: ایران به رغم توطئه ها و تحریم های کشورهای غربی به یکی از کشورهای موفق در منطقه تبدیل شده است .
 

این کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با ساده زیستی و هوشمندی بی نظیر خود و با دست خالی، بر رژیم شاهنشاهی که از سوی قدرت های بزرگ حمایت می شد،پیروزز شد.
 

وی با اشاره به فرهنگ غنی ایران، اظهار امیدواری کرد که در سفر به ایران بتواند به برخی از شهرهای ایران مانند مشهد، نیشابور، قم و اصفهان سفر کند.
 

سردبیر شبکه اردو زبان «زی سلام» با بیان اینکه پدرش یکی از علاقمندان زبان فارسی در هند بوده است اظهار امیدواری کرد که مجموعه کتابی از آثار نفیس خطی را بتواند به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری هدیه کند.
 

کاروان 44 نفره راهیان حرم امام از هند، شب گذشته برای شرکت در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام، دهلی نو را به سوی تهران ترک کردند./988/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات