۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۲۹۷۳۱

آیت الله حکیم بر لزوم تقویت جبهه رسانه‎ای علیه داعش تأکید کرد

یکی از مراجع تقلید در دیدار با جمعی از مجاهدان و رزمندگان عراقی توصیه هایی درباره آداب جهاد ارائه کرد و تقویت جبهه رسانه‎ای در جنگ با داعش را خواستار شد.
حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف، روز گذشته در دفتر خود با جمعی از اعضای نیروهای امنیتی و گردان‏ نظامی العباس (ع) وابسته به بسیج مردمی عراق و تحت اشراف آستان مقدس عباسی دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار بر ضرورت رعایت موازین شرعی تاکید کرد و گفت: رزمندگان و مجاهدان عراقی نباید برخلاف موازین شرعی، اقدامی را انجام دهند زیرا این فرصت را برای دشمنان و رسانه‎های بیگانه فراهم می آورند که جهاد و تلاش های آنان را مخدوش کنند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به بخشی از فرازهای نهج البلاغه تصریح کرد: یکی از فرماندهان نظامی حضرت امیر المومنین علی (ع)،‌ به امام خبر داد که وی مقداری از اموال پیروان معاویه که غیر نظامی بودند را به غنیمت گرفته، آیا این کارش صحیح است؟ امام پاسخ داد که این اقدامش نادرست و غیر قابل قبول است و باید اموال گرفته شده را به صاحبش پس دهد. رزمندگان و مجاهدان عراقی نیز باید به سیره اهل بیت (ع) متمسک شوند.

 

وی ادامه داد: شما باید مراقب سخنان دشمنان و کینه توزان باشید، آنان آماده انواع اتهام زنی و دروغ افکنی به بسیج مردمی هستند. کینه توازان فقط درپی نقاط ضعف اعضای بسیج مردمی هستند بنابراین باید مراقب رفتارهای خود باشیم که بهانه‎ای را به آن‎ها ندهیم.

 

حضرت آیت الله حکیم همچنین خواستار تقویت جبهه رسانه‎ای شد و تصریح کرد: علاوه بر جبهه نظامی باید جبهه رسانه‎ای بر پایه اخبار صحیح در مقابل حمله رسانه‎ای دشمنان راه اندازی شود.

 

وی در پایان به رزمندگان و مجاهدان عراقی توصیه کرد که از غرور پیروزی‎های به دست آمده در برابر جریان تروریستی و تکفیری داعش برحذر باشند و برای پیروز شدن بر خداوند متعال توکل کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات