۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۲۸۵۴۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران:

آمریکایی ها به دنبال کاهش نفوذ انقلاب اسلامی در جهان هستند

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که غربی ها خاورمیانه را قلب دنیا می‌دانند که هم‌اکنون مدیریت آن به دست جمهوری اسلامی ایران است، گفت: توطئه افکنی و جنگ های نیابتی غربی ها در منطقه به منظور قطع مدیریت این بخش مهم و استراتژیک از دستان توانمند جمهوری اسلامی و کاهش نفوذ ایران اسلامی در منطقه و جهان است. 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست بصیرتی در جمع پاسداران با گرامیداشت ایام میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اطاعت از رهبر معظم انقلاب را اطاعت از امام عصر(عج) دانست و با اشاره به چهار هزار حدیث شیعه درباره امام زمان(عج)، اظهار داشت: اهل سنت نیز 200 حدیث درباره امام عصر(عج) دارند.

 

حجت‌الاسلام غلامی به ارمغان‎‌های ظهور امام عصر(عج) اشاره کرد و افزود: برکت و فراوانی، امنیت و عدالت کامل بخشی از ارمغان‌های ظهور امام عصر(عج) است.

 

وی با بیان این‌که جهل، غفلت و فقر در روایات ما به‌ عنوان مصیبت‌های بزرگ معرفی شد، خاطرنشان کرد: موانع طبیعی، موانع جسمی، تنبلی مردم، عدم انفاق، ظلم و تبعیض، ضعف مدیریت مدیران و اسراف از دلایل فقر شمرده می‌شود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این‌که در شناخت امام عصر(عج) ضعیف هستیم، گفت: اطاعت از نایب امام زمان(عج) وظیفه ما است و کسی که از نایب امام عصر(عج) اطاعت نکند از امام عصر که در اجرای آموزه‌های دینی سخت‌گیر‌تر است هم اطاعت نمی‌کند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که اختلاف امروز در جامعه یکی از عوامل جنگ است تا با ظهور امام زمان(عج) صلح، آشتی و امنیت در سراسر جهان برقرار شده و ظلم برکنده شود، بیان کرد: امام زمان(عج) زمانی ظهور می‌کنند که شاهد تکامل عقلی و علمی باشیم هر چند برقراری عدالت کامل با ظهور امام زمان(عج) محقق شده و آن امام با علم امامت خود قضاوت می‌کنند.

 

وی با بیان این که جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از معارف مهدوی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بخشی از جامعه جوان ما با این معارف ارزشمند و متعالی بیگانه هستند و آن به دلیل هجمه های گسترده فرهنگی غرب علیه اعتقادات دینی نسل جوان جامعه اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود دو قطبی کردن جامعه با محوریت برجام را رویکرد جدید آمریکا علیه نظام اسلامی دانست و گفت: آمریکایی ها تلاش دارند تا همه چیز را به برجام ربط دهند و در این بین به مجلس آینده پرداختند.

 

این مسؤول با اشاره به این که آمریکایی ها هزاران اتاق فکر دارند که محصول همه آن اندیشه‌ها و تفکرات در یک نقطه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری می‌شود، تصریح کرد: کارشناسان غربی، خاورمیانه را قلب دنیا می‌دانند که هم‌اکنون مدیریت آن به دست جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می کنند مدیریت این بخش از دستان توانمند جمهوری اسلامی خارج شود تا زمینه نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه  و جهان قطع شود.

 

وی با بیان اینکه اطاعت از ولایت فقیه باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: مقام معظم رهبری با درایت بی‌نظیر، آگاهی بی‌مثال و مدیریت فوق‌العاده در حال کوشش بوده تا شرایط برای ظهور منجی آخرالزمان فراهم شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جنگ و دفاع‌مقدس بخش بزرگی از تاریخ کشور ما را تشکیل می‌دهد، افزود: آن‌گونه که باید، به چرایی جنگ و دفاع‌مقدس پرداخته نشده است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بیم آن وجود دارد که اگر به‌ خوبی به چرایی جنگ و دفاع‌مقدس پرداخته نشود، در آینده این بخش از تاریخ کشور ما زیر سؤال برود.

 

وی با بیان این‌که برخی به گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا مقصر جنگ هشت ساله، جمهوری اسلامی ایران بوده است، تأکید کرد: بسیاری از مسائل جنگ، هنوز هم از اسرار است و مصلحت نظام اجازه نمی‌دهد آنها را رسما افشا کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که شعار امام راحل «جنگ جنگ تا رفع فتنه» بود، گفت: امام خمینی(ره) نظرش این بود که همه امکانات کشور باید برای جنگ بسیج شود، اما عملاً این‌گونه نبود.

 

حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: در کل دوران جنگ، تنها 22 میلیارد دلار و 12 درصد از بودجه کشور برای جنگ هزینه شد، به‌ طوری که گویا جنگی در کشور رخ نداده است.

 

وی با بیان اینکه یک عده از همان ابتدای انقلاب علاقه داشتند با آمریکا رابطه برقرار شود، افزود: با آنکه خودشان اقرار می‌کنند در مذاکرات مختلف آمریکا بر عهد خود وفادار نبود، اما باز بر طبل مذاکره با آمریکا می‌کوبند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این‌که دشمن در سال 59 فکر می‌کرد که یک هفته‌ای ایران را تصرف می‌کند، ادامه داد: در آن زمان سپاه تازه تشکیل شده بود، ارتش آمادگی کافی نداشت و کشور نیز وارث یک اقتصاد به هم ریخته و وابسته به غرب بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اعلام این‌که امروز یک عده که کشور نیز در اختیارشان است، قائل به استقلال کشور نیستند، تاکید کرد: برای پیشرفت لازم است که کشور مستقل باشد چون راه حفظ عزت و اقتدار کشور استقلال و عدم وابستگی به دیگران است.

 

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به این که امروز بنیه دفاعی ما، دشمنانی را که ده‌ها سال برای ساخت سلاح‌های پیشرفته در تلاش هستند، به هراس انداخته است، خاطرنشان کرد: این عزت و اقتدار در سایه تحریم های یک جانبه غرب حاصل شده است./950/203/ب2

ارسال نظرات