۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۲۷۹۵۸

کمک مفسد مالی فرانسوی برای نخست‌وزیر شدن نتانیاهو

مفسد مالی فرانسوی دوباره تاکید کرد که از بنیامین نتانیاهو برای نخست‌وزیر شدن در رژیم صهیونیستی حمایت مالی کرده است.
نتانیاهو

به گزارش حبرگزاری رسا، «آرناود میمران» متخلف مالی فرانسوی اظهار داشت که حدود یک میلیون دلار در فرانسه برای مبارزات انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هزینه کرده است.

 

میمران طی جلسه دادگاهش در پاریس روز پنجشنبه (دیروز) اعلام کرد که در سال 2001، چکی به مبلغ یک میلیون یورو در وجه نتانیاهو و برای حمایت از انتخاب شدن او به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کشیده است.

 

به نوشته وبگاه خبری «تایمز اسرائیل» نتانیاهو اما بار دیگر روز جمعه (امروز) ادعاهای میمران را دروغ بزرگ عنوان کرد و تاکید کرد که هیچ مبلغی از وی دریافت نکرده است.

 

قوانین رژیم صهیونیستی کمک‌های بیش از 4هزار دلار به احزاب و سیاستمداران جهت راه یافتن به کابینه را ممنوع کرده است. در حالی که دادستان‌های صهیونیستی توان به دادگاه کشاندن نخست وزیر را ندارند اما اینگونه اعلام می‌شود که آنها قصد ندارند این مسئله را تا زمانی که ثابت شود قوانین فرانسه را نقض کرده، پیگیری کنند.

 

نتانیاهو در حالی اظهارات میمران را یک ادعا و دروغ می‌خواند که تصاویر ثبت شده در سال 2003 (زمانی که او هنوز وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی بود) او و این مفسد مالی فرانسوی را کنار یکدیگر در یک کشتی تفریحی در نزدیکی سواحل «موناکو» فرانسه نشان می‌دهد.

 

آرناود میمران و چند تن از همراهانش به اختلاس 315 میلیون دلاری از اتحادیه اروپا و وزارت اقتصاد فرانسه متهم هستند./847/ب102/د

ارسال نظرات