۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۴۲۶۲۴۶

برپایی غرفه پایتخت کتاب ایران و ترویج ایده‌‌های کتابخوانی در نمایشگاه کتاب تهران

غرفه پایتخت کتاب ایران به منظور معرفی تشکل‌های مردمی و ترویج ایده‌های ابتکاری کتاب‌خوانی در بخش بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا است.
غرفه پایتخت کتاب ایران

به گزارش خبرگزاری رسا، غرفه پایتخت کتاب ایران به منظور معرفی تشکل‌های مردمی و ترویج ایده‌های ابتکاری کتاب‌خوانی در بخش بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپاست.

 

هدف از برگزاری جشنواره پایتخت کتاب ایران معرفی فعالیت‌های ترویجی و ایده‌های ابتکاری کتاب‌خوانی است. در نخستین دوره  این جشنواره شهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد و در دومین دوره نیز شهر نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران  انتخاب شده است.

 

این غرفه به همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملت، کتابخانه ملی و نهاد کتابخانه‌های ایران  تشکیل شده است.  در این غرفه اقدام‌های انجام شده در این جشنواره به مخاطب ها معرفی می‌شود. هم‌چنین ایده‌های خلاقانه ترویج کتاب‌خوانی  تبیین می‌شود.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد./998/د102/ق

 

منبع: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات