۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۲۵۰۳۹
استاد حوزه علميه:

پيامبر اسلام افضل همه انبيا است

استاد حوزه علميه با اشاره به اينکه خداوند در قرآن کريم پيامبر اسلام(ص) را با عنوان يا ايها النبي و يا ايها الرسول خطاب قرار مي دهد، گفت: پيامبر اسلام(ص) افضل همه انبيا است.
حجت الاسلام سيد حسين كاظمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام سيد حسين کاظمي چهارشنبه شب در مراسم جشن مبعث در روستاي دارالسياده علوي در جوار مضجع نوراني حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع)، با اشاره به اينکه در شب مبعث، ختم رسالت و نبوت به بعثت مي رسد، گفت: پيامبر اسلام(ص) انساني کامل است.

 

وي افزود: امام رضا(ع) سفارش مي کند روزهاي آخر ماه رجب را روزه بگيريد و روزه داري خود را وصل کنيد به ماه شعبان تا مورد غفران الهي قرار بگيريد.

 

حجت الاسلام کاظمي با بيان اينکه نخستین سوره اي که به پيامبر(ص) نازل شد، سوره علق بود، گفت: حضرت خديجه مي فرمايد پيامبر(ص) بعد از بازگشت از غار حرا از نورانيت خاصي برخوردار بود و دليل آن را مبعوث شدن خود دانست.

 

استاد حوزه علميه با بيان اينکه پيامبر اکرم(ص) افضل همه انبيا است، گفت: حضرت يوسف، عيسي و موسي به رسالت پيامبر اسلام(ص) ايمان آورده بودند.

 

وي با اشاره به اينکه خداوند در قرآن کريم پيامبر اسلام(ص) را با عنوان يا ايها النبي و يا ايها الرسول خطاب قرار مي دهد، گفت: متأسفانه برخي از ما در نام بردن بزرگان دين از کلماتي ناقص استفاده مي کنيم.

 

حجت الاسلام کاظمي با بيان اينکه خداوند مي فرمايد پيامبر(ص) از خود شما است، گفت: پيامبر اسلام(ص) تنها در هدايت شدن ما انسان ها حرص مي خورد.

 

استاد حوزه علميه با اشاره به اينکه در دنياي امروز شاهد چندين فرقه و طايفه هستيم و مسلمان کشي و شيعه کشي باب شده است، گفت: در شهر حلب سوريه بيمارستان مورد هدف قرار مي گيرد و مردم يمن به دست مسلمان ها کشته مي شوند.

 

حجت الاسلام کاظمي با بيان اينکه در پاکستان ۳ ميليون طلبه در حال تحصيل هستند تا بعد از ۵ سال به کمک داعش بيايند، گفت: در عراق نيز شاهد اختلاف بين شيعيان هستيم./202/1307/ب1

ارسال نظرات