۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۲۳۷۹۶
از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

کتاب راهبردهای ائمه در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی وارد بازار شد

جدیدترین اثر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با عنوان «راهبردهای ائمه علیهم السلام در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی» چاپ و وارد بازار شد.
کتاب راهبردهای ائمه در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جدیدترین اثر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتابی با عنوان «راهبردهای ائمه علیهم السلام در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی» است که در روزهای گذشته چاپ و وارد جامعه علمی کشور شد.

 

نویسنده این کتاب، سید علیرضا واسعی، دانشیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و عضو گروه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

 

شایان ذکر است، این کتاب از سوی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منشتر شده است و خلاصه ای از این کتاب به شرح ذیل است؛

 

مشکلات اخلاقی و ناهنجاری های جوامع امروز محققان و اندیشمندان زیادی را به تأمل و تحقیق واداشته است تا راهکارهایی برای اصلاح آن بیابند.

 

کتاب راهبردهای ائمه در مواجهه با ناهنجاری ها به همین منظور شکل گرفت تا بر اساس سنت و سیره پیشوایان معصوم، الگوی مناسبی برای رویارویی با کژی ها و ناهنجاری ها ارائه دهد، با این رویکرد که تحقق جامعه برین شیعی، بدون پیروی از سیره آن بزرگان، در مرحله شعار باقی می ماند و طبعا بهترین شاخص سنجش ارزش مداری جامعه، هم سویی با سنت و الگوی رفتاری آنان است.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه نشر آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واقع در خیابان ارم، قبل از چهار راه شهدا مراجعه کنند./1330/ن602/ق

 

 

ارسال نظرات