۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۲۷۹

تشکر نماینده آیت الله سیستانی از مسؤولان جشنواره امیرالمومنین در هند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهر حیدرآباد هند از برگزاری موفقیت آمیز جشنوراه امیرالمومنین (ع) در این کشور تقدیر و تشکر کرد.
جت الاسلام سید رضا آغا، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهر حیدر آباد هند


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید رضا آغا، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهر حیدر آباد هند، طی سخنانی در جمع شیعیان این کشور با اشاره به حضور گروهی از آستان مقدس عباسی و اهدای پرچم پرچم گنبد حضرت اباالفضل العباس (ع) به مردم این منطقه گفت: با برافراشتن پرچم گنبد حضرت عباس (ع) در هند، شیعیان این کشور بیش از گذشته مورد عنایت، برکات و توجهات برادر بزرگوار امام حسین (ع) قرار خواهند گرفت.


وی برگزاری چهارمین جشنواره امیر المومنین (ع) در هند از سوی عتبات مقدس عراق را موفقیت آمیز توصیف کرد و اظهار داشت: حضور نمایندگان عتبات مقدس، برگزاری مراسم های مذهبی و برافراشتن پرچم نشان از توجه ائمه اطهار (ع) به پیروانشان در هند است.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهر حیدر آباد هند از حضور نمایندگان عتبات مقدس عراق در هند و برگزاری چهارمین جشنواره امیر المومنین (ع) تقدیر و تشکر کرد.


وی همچنین افزود: برگزاری جشنواره امیرالمومنین (ع) در هند یکی از راه‎های تثبیت ولایت امام علی (ع) در دل‎های پیروانشان است و هرکس به ولایت خاندان پیامبر اعظم (ع) چنگ نزند در دنیا و آخرت زیان خواهند دید.


گفتنی است که این جشنواره همزمان با ایام خجسته میلاد امام علی بن ابیطالب (ع) و با مشارکت آستان مقدس علوی، حسینی و کاظمی در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) در شهر بنکلور از 14 لغایت 17 رجب 1437 برگزار شد.


مسؤول کمیته برگزاری فعالیتهای فرهنگی بین المللی حرم مطهر در تشریح برنامه های این جشنواره گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب عتبات مقدسه عراق، برپائی محافل قرآنی همانند ساله های گذشته با حضور قاریان بین المللی عراقی، بازدید از حسینیه ها، مساجد، پرورشگاه ها و دیدار با شخصیتهای دینی برجسته هندوستان، برپایی مسابقات عقیدتی در غرفه حرم مطهر عباسی همانند ساله های گذشته و برگزاری جلسات و دیدارهای فرهنگی همراه با پرسخ و پاسخ و معرفی ابعاد شخصیتی امام علی (ع) بخش های مختلف این هفته فرهنگی بود. /994/ب902/د

ارسال نظرات