۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۲۶۰۸۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

وحدت و همدلی موجب تقویت ریشه های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه وحدت و همدلی موجب تقویت ریشه های انقلاب است گفت: این وحدت و همدلی موجب انسجام و اقتدار نظام در مقابل مستکبران شده است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم جشن میلاد امام علی (ع) عصر امروز در تیپ انصار الرسول (ص) شهرستان جوانرود برگزار شد.


ماموستا محمد محمدی با تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) ابراز داشت: بیانات حضرت علی (ع) راه گشا و آموزش دهنده انسان ها به سوی حق و حقیقت است و تبعیت از این سیره و مکتب موجب سعادتمندی انسان ها است.

 

وی با بیان مناقب و فضایل فرزند کعبه بیان داشت: صفات و ویژگی های حضرت علی (ع) افتخاری والا برای شیفتگان به این امام معصوم است و تبعیت از این ویژگی های شایسته بسیار مورد تأکید است.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به این که همین بس که حضرت علی (ع) داماد رسول اکرم (ص) است خاطر نشان کرد: روز ولادت حضرت علی (ع) به نام پدر نامگذاری شده، حضرت علی (ع) سنبل عشق و راهنما و آموزش دهنده انسان ها است.

 

ماموستا محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: امنیت و آرامش ایران در جهان بی نظیر بوده و همگی مرهون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و ایثارگری نیروهای نظامی کشور است.


وی در ادامه افزود: نیروهای امنیتی در سایه انقلاب و رهبری فرزانه در تمام عرصه ها با تمام وجود از نظام صیانت می کنند لذا باید قدردان این ایثارگری ها و جانفشانی ها و شکر گزار این نعمت ها بود.


ماموستا محمدی در پایان  عنوان داشت: وحدت و همدلی است که ریشه های انقلاب را تقویت کرده و سبب انسجام و اقتدار نظام در برابر مستکبران شده است و تداوم این وحدت و همدلی موجب اقتدار بیشتر نظام خواهد شد./857

ارسال نظرات