۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۳۲۵۸۵۴

اعلام فراخوان ارسال آثار به هجدهمین همایش کتاب سال حوزه

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی هجدهمین همایش کتاب سال حوزه فراخوان ارسال آثار حوزویان به این همایش را اعلام کرد.
فراخوان کتاب سال حوزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی نیکبخت، مدیر اجرایی همایش با اعلام فراخوان آثار حوزویان به هجدهمین دوره این همایش گفت: اندیشمندان، فرهیختگان، فضلا و طلاب صاحب اثر حوزه‌های علمیه، با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح چهار خود می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

 

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند شامل طلاب، استادان، فضلای ایرانی و غیرایرانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور باشند.

 

مدیر اجرایی هجدهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: 31 خرداد 1395 آخرین فرصت برای ارسال آثار است و مطابق جدول زمانی همایش، این مدت تمدید نخواهد شد.

 

نیکبخت در معرفی شرایط و ضوابط شرکت در این همایش گفت: حوزوی بودن پدیدآورندگان آثار، تنها شرط نویسندگان برای شرکت در همایش است. همچنین کتاب‌هایی که چاپ نخست آن‌ها در سال 1394 شمسی یا 1436 قمری یا 2015 میلادی باشد و پایان‌نامه‌های سطح 4 که در سال 1394 دفاع شده باشد، از جمله شرایط مربوط به آثار است.

 

وی ادامه داد: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و آثاری که به‌صورت گروهی نگارش شده‌‌ نیز پذیرفته می‌شوند.

 

مدیر اجرایی هجدهمین همایش کتاب سال حوزه عنوان کرد: نویسندگان پس از ثبت‌نام اینترنتی در سایت همایش به نشانی www.ketabehowzeh.ir دو نسخه اثر را به نشانی دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه واقع در قم، بلوارامین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ارسال کنند.

 

نیکبخت گفت: ارائه نسخه اصلی اثر برای کتاب‌های ترجمه شده و رونوشت صورت‌جلسه دفاعیه برای پایان‌نامه‌ها ضروری است.

 

علاقه‌مندان به حضور در این همایش برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش از طریق شماره‌های 02532914558 و 02532933447 تماس برقرار کرده یا اخبار همایش را از طریق کانال تلگرام به نشانی (khowzeh@) دریافت کنند./998/د102/ق

منبع: دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

ارسال نظرات