۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۲۵۸۵۰

بُن‌کارت‌های خرید کتاب در تمام بخش‌های نمایشگاه کتاب تهران اعتبار دارند

خبرگزاری رسا ـ امیرزاده از اعتبار داشتن بُن‌های خرید کتاب در تمام بخش‌های نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: به‌منظور حمایت از حق انتخاب مصرف‌کنندگان و بنا به پیشنهاد شورای تشکل ها، مقرر شد بُن‌کارت‌های اعتباری خرید کتاب در تمام بخش‌های نمایشگاه اعم از داخلی و بین‌الملل اعتبار داشته باشند.
بن کارت کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایون امیرزاده، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که بُن‌کارت خریداری کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در بخش داخلی و بین‌الملل قابل استفاده است، اظهار کرد: امسال نخستین‌بار به برخی از اقشار یارانه خرید کتاب ارائه شده است و اقشار مختلف اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، استادان دانشگاه، طلاب و فضلا، کتابداران و... می‌توانند با یارانه اختصاص داده شده، از تمام بخش‌های نمایشگاه کتاب خریداری کنند.

 

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه هیچ‌گونه طبقه‌بندی و جداسازی در بخش‌های مختلف نمایشگاه اعم از داخلی و بین‌الملل وجود ندارد و بُن‌کارت‌های نمایشگاه در تمام بخش‌های نمایشگاه کتاب اعتبار خواهد داشت.

 

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، روبه روی مطهر امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد./998/د102/ق 

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات