۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۳۲۵۱۱۹
امام جمعه پارسیان:

تکیه بر توانمندی‌های داخلی تنها عامل گذر از تهدیدات دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پارسیان با اشاره به روحیه انقلابی و جهادی غیورمردان ایران اسلامی، گفت: تکیه بر توانمندی های داخلی، وحدت کلمه و اقدام و عمل تنها عامل گذر از پیچ تهدیدات و برون رفت از شرایط کنونی است.
امام جمعه پارسيان

حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه پارسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به روز ارتش و با بیان اینکه اقتدار نظامی به کشور هویت و عزت می بخشد، گفت: حتی در صورت نبود تهدید نیز باید بر اساس دستورات قرآن و روایات، توان نظامی خود را ارتقا بخشید.


وی با اشاره به بد عهدی آمریکا در قبال برجام و تعهداتی که در ضمن مذاکرات کم نظیر هسته ای به روی کاغذ ثبت شد ابراز کرد: عدم تعهد آمریکا به تعهدات خود در برجام و خیز برداشتن برای برجام های بعدی و برنامه ریزی تهدیدات  و فشارها  و تحریم های بیشتر علیه نظام جمهوری اسلامی، گواه این حقیقت است.


امام جمعه پارسیان افزود: هدف اصلی شیطان بزرگ و همپیمانانش در اروپا و منطقه، همواره چیزی جز تغییر حاکمیت سیاسی و انقلابی و دینی در ایران بزرگ و مقتدر و تغییر حاکمیت در ایران نیست.


امام جمعه پارسیان در ادامه بیان ‌داشت: آمریکا به دنبال شکست انقلاب اسلامی و نا امیدی توده‌های مسلمان و مظلوم دنیا نسبت به مبارزه با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل بوده و این هدف شوم جز از مجرای تغییر ذائقه و سبک زندگی مردم ایران محقق نمی‌شود.


حجت الاسلام میرزایی با اشاره به روحیه انقلابی و جهادی غیورمردان ایران اسلامی و ملت فهیم، افزود: تکیه بر توانمندی های داخلی و وحدت کلمه و اقدام و عمل تنها عامل گذر از پیچ تهدیدات و برون رفت از شرایط کنونی است.


وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با تحقق این امر می توان نوید پیروزی حق بر باطل و اسلام ناب بر اسلام ارتجاعی و انفعال آمریکایی را به همگان داد.


امام جمعه پارسیان با تاکید بر اینکه مطرح کردن موضوع عقب نشینی در تولید و افزایش توان تسلیحات نظامی کشور پذیرفتنی نیست اضافه کرد: عده ای به عقب نشینی از توان نظامی اشاره داشته و آینده را از آن مذاکرات دانسته اند در حالی که بیان چنین موضوعاتی در دورانی که دشمنان اسلام همچنان به دشمنی علیه جمهوری اسلامی ادامه می دهند، عاقلانه نیست.


حجت الاسلام میرزایی در پایان ابراز داشت: کشور آمریکا بزرگ ترین بودجه اختصاصی به حوزه نظامی را در جهان دارد، وقتی بیشترین بودجه نظامی جهان مختص آمریکا است، چگونه این کشور از ما می خواهد که توان نظامی خود را کاهش دهیم./851/302/ب1

ارسال نظرات