۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۴۹۶۶

کتاب «تبلیغ مجازی» راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «تبلیغ مجازی» از مجموعه مهارت‌های طلبگی از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
 کتاب تبليغ مجازي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی وابسته به مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه، در راستای خواست و علاقه‌مندی مخاطبان طلبه جوان، مجموعه مهار‌ت‌های طلبگی را فرآهم آورده است؛ این مجموعه تلاش می‌کند تا در ساحت‌های فردی، اجتماعی، خانوادگی، علمی، اخلاقی و تبلیغی، مهارت‌هایی را متناسب با اقتضائات رفتاری و معرفتی طلاب جوان ارائه کند تا آنان را در نقش آفرینی مؤثر و مفید یاری کند.

 

 ششمین جلد از مجموعه مهارت‌های طلبگی با عنوان «تبلیغ مجازی» اثر حسین سلیمانی، دفتری از فصل تبلیغی این مجموعه بوده که به تازگی به چاپ رسیده است. تبلیغ مجازی شامل شش فصل م.ن مجازی، آموزش مهارت‌های حضور در فضای مجازی، شناسنامه مجازی، ساختن خانه مجازی، آموختن زبان مجازی و دزدان مجازی است.

 

سلیمانی در بخشی از مقدمه کتاب خود و با تأکید بر تغییرات روز به روز فناوری‌های ارتباطی، چنین می‌نویسد: «فناوری‌های ارتباطی روز به روز در حال تغییر و تبدیل هستند. روزی نیست که یک فناوری نوین ارتباطی ظهور نکند و جایگزین ابزارهای قدیمی نشود؛ و البته این جابجایی همچنان ادامه دارد. امروز نیز مانند گذشته با ظهور ابزارهای جدیدتر، دغدغه‌ای وارد اذهان دین‌مداران، مراکز دینی و خصوصاً طلاب جوان می‌شود که چگونه از این ابزار برای تبلیغ مذهب تشیّع بهره‌مند شویم. این کتاب درصدد پاسخگویی به این پرسش است.

 

ششمین جلد از مجموعه یازده جلدی مهارت‌های طلبگی با عنوان «تبلیغ مجازی» اثر حسین سلیمانی، با قیمت 7 هزار تومان از سوی  انتشارات کانون اندیشه جوان، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است./998/د102/ق 

منبع: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

ارسال نظرات